מגפי ה"כריש - מנעול" האייקונים של ז'יבנשי, שמוכרים בשם "המגף מתקפל", נראו בלא מעט הופעות על מיטב הכוכבות הגדולות ביותר בהוליווד מאז שנוצרו לראשונה בשנת 2012. באותה תקופה, הוא ננעל על ידי קים קרדשיאן בשחור ובשמנת.

המגף האייקוני של ג'יבנשי בשמנת (צילום: GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images)
המגף האייקוני של ג'יבנשי בשמנת (צילום: GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images)

המשיכה למגף המיוחד ניתנת להסבר בוודאי גם בשל אפקט האורך שהוא יוצר, עם עקב בגודל 3.5 אינץ' שמוסתר מתחת לשכבת העור. מאז שמתיו מ. וויליאמס קיבל על עצמו את תפקיד המנהל הקריאטיבי של המותג בשנת 2020, המגף עוצב מחדש עם תוספת של מתכת עבה בחלקו העליון: מנעול עם הלוגו של ז'יבנשי. בין אם בצבע כסף, זהב או שחור, תוספת המנעול המתכתי ללא ספק מספקת למגף קישוט נועז ואופנתי יותר.

כוכבות רבות כמו קיילי ג'נר, דואה ליפה, ניקי מינאז' ועוד בחרו לשתף בחשבון האינסטוש שלהן את הזיקה למגף הטרנדי ההיסטרי. הגרסה הבולטת ביותר שמצאנו הייתה אצל לא אחרת מאשר האחות הקטנה ביותר למשפחת קרדשיאן- קיילי שאתמול (ב') שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שמונה 379 מיליון עוקבים שכנראה הזילו ריר, תמונות עם מגף המנעול המוכר, בגרסה הכי מנצנצת שמצאנו: בצבע ורוד שהוא משובץ יהלומים.

מי אם לא היא: קיילי ג'נר בדגם הנועז ביותר של המגף האייקוני

ניקי מינאז' לעומתה ויתרה על הצבעוניות , אבל בחרה בדגם לא פחות נועז כשנעלה את המגף בדגם המחולק לשני גוונים- שחור ולבן, ממש (אם אתם שואלים אותנו) כמו לוליין בקרקס.

View this post on Instagram

A post shared by Barbie (@nickiminaj)

דואה ליפה הלכה על הגרסה הסולידית של המגף, כשהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אאוטפיט קז'ואלי לחלוטין שהיא לובשת שמלת גופייה שחורה, מבד פשוט לגמרי ונועלת את נעלי המגף ההיסטריים של גיבנשי, בצבע שחור.

View this post on Instagram

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

אם תהיתן כמה תצטרכו לשלם בשביל שמגף החלומות הזה יהיה אצלכן בארון, הסכום המינימלי עבור הדגם "המעמם ביותר" הוא 1,590$ כאשר הדגמים המעוטרים יותר מגיעים ל-6,750$.

היסטרי בכל צבע. המגף האייקוני של ג'יבנשי (צילום: GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images)
היסטרי בכל צבע. המגף האייקוני של ג'יבנשי (צילום: GettyImages, Edward Berthelot/Getty Images)

אחת הקוראות שיתפה אותנו שרכשה את המגף בצבע שחור ממש לאחרונה בפריז. היא סיפרה לנו שהנעל נוחה מאוד ובעיניה שווה את המחיר, והיה לה טיפ חשוב: "למי שמעוניינת בנעל כדאי לקחת מידה יותר מהמידה הרגילה שלכן".