מפגש מוחות: השמועות על שיתוף פעולה בין מותג הספורט הפופולרי נייק ומותג התכשיטים היוקרתי טיפאני אושרו היום (ראשון), כששני המותגים פרסמו טיזר למוצר מסתורי משותף.

הטיזר פורסם בחשבונות של נייק וטיפאני ברשתות החברתיות, ואף הוצג במודעה של הניו יורק טיימס במהדורה המודפסת של העיתון. בטיזר, הוצגה קופסת נעליים בצבע הטורקיז הייחודי של טיפאני עם הסמל המוכר של נייק, ומעליה נכתב "זוג אגדי".

View this post on Instagram

A post shared by Nike (@nike)

השמועות על שיתוף הפעולה החלו כבר בשבוע שעבר, כשתמונות הודלפו לרשתות ובהן נראית נעל מסוג Air Force Low 1 של נייק, וסמל המותג בצבע הטורקיז של טיפאני. כמו כן, בתמונות נראית דיסקית כסופה שנראית כאחת מהעיצובים הקלאסיים של מותג התכשיטים. נציגי טיפאני סירבו להגיב לתמונות שהודלפו.

View this post on Instagram

A post shared by Sneaker News (@sneakernews)

הטיזר לא סיפק פרטים הקשורים למוצר המסתורי, אבל אם השערת הסניקרס נכונה, דבר שעשוי להעיד על קופסת הנעליים של הטיזר - זה יהיה הצעד הראשון של טיפאני בעולם ההנעלה. לפי HYPEBEAST, במידה והמוצר המסתורי הינו אכן זוג הנעליים, הן מיועדות לצאת לשוק כבר באביב הקרוב, במחיר של 400 דולרים (כ-1,374 שקלים).

שיתוף הפעולה בין נייק לטיפאני לא זר. השניים שיתפו פעולה בעבר, בשנת 2005, כאשר הוציאו זוג נעליים בעיצוב הפופולרי של הדאנק הנמוכות של נייק, עם הצבע הייחודי של מותג התכשיטים.