אחרי פריז, מיאנו, לונדון וניו יורק, כעת גם דובאי משיקה שבוע אופנה בינלאומי. תצוגת הפתיחה לשבוע האופנה תתקיים ב-10 במרץ, עם תצוגות שמתוכננות בהתאם ללוח השנה האופנה העולמי. בתצוגות יציגו מעצבים מתפתחים לצד מעצבים ותיקים, מותגים מקומיים לצד בינלאומיים. 

חדיג'ה אל בסטאקי, סגנית נשיא בכירה של מחוז העיצוב של דובאי, אמרה: "איפה שהייתה פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק, עכשיו נמצאת דובאי. מפעילות כלכלית לתיירות ויצירתיות, דובאי חצבה מרחב משלה בין בירות הקוסמופוליטיות של העולם, ואופנה היא ענף אחד שמגביר את מעמדה. כל העיניים נשואות למזרח התיכון לאופנה ויצירתיות, ועכשיו השמיים הם הגבול. לדובאי יש את החזון, השאיפה והחדשנות להעלות את ההשפעה והטווח של קריאטיביים ברחבי העולם. השותפות המתפתחת שלנו עם מועצת האופנה הערבית תחזק את הרשתות שלנו עם שותפים בינלאומיים ואזוריים ותגביר את תרומת התעשייה לכלכלה היצירתית".

התצוגות יתקיימו ברובע העיצוב של דובאי (d3). הרובע הוא מערכת אקולוגית יצירתית עולמית המוקדשת לעיצוב, אופנה, אדריכלות ואמנות. d3 הוא רובע קמעונאי חדשני המציע מגוון רחב של בוטיקים מרובי מותגים, מותגי אופנה, גלריות אמנות ואולמות תצוגה. בנוסף, d3 מהווה בית לחברות וכישרונות מובילים לרבות אדריכלים, מעצבי פנים, סטודיו לצילום, מעצבי מוצר ואופנה. כמה מהאירועים הפופולריים ביותר באזור מתקיימים ב-d3 ומושכים אמנים וקהלים בינלאומיים לתערוכות ומפגשי תרבות ואופנה כמו שבוע העיצוב של דובאי, שבוע האופנה של דובאי ו-Sole DXB.

שבוע האופנה יתקיים בין התאריכים 10-15 במרץ.