1. המנוחשות
בואי נודה באמת, הדפסי חיות הם תמיד באופנה, ואם את בוחרת בגווני אפור או חום- זה תמיד יתאים ויהיה באופנה. העדיפי לבחור עקב רחב ונוח שיאפשר לך לנעול אותם לכל אירוע ובכל סטייל, מבלי לוותר על הנוחות. למשל- המגפיים האלה של ALDO שעולות עכשיו 209.90 שקלים במקום 699.90 שקלים. 

אלדו (צילום: יח''צ)
אלדו (צילום: יח''צ)

2. מגפונים שחורים
מגפונים שחורים תמיד עובדים. זה לגמרי ללכת על בטוח. הם מתאימים לכל שעות היום, בכל שנה ומשתלבים עם כל סטייל. וכן, את לגמרי יכולה "להתפרע" ולבחור מגפונים שחורים עם טוויסט, למשל המגפונים האלה שלZADIG & VOLTAIRE  שעולים כעת 1,536 שקלים, במקום 2,560 שקלים. 

ZADIG & VOLTAIRE  (צילום: יח''צ)
ZADIG & VOLTAIRE (צילום: יח''צ)

3. מגפוני טרנד
כל חורף יש כמובן טרנד חדש (או יותר נכון, טרנד שחוזר מהעבר). השנה אלו ללא ספק מגפי הבוקרים, והכי חכם זה לרכוש את הטרנד העונתי בסייל. קחי בחשבון שהטרנדים כל הזמן חוזרים על עצמם. מגפי הבוקרים שצדו לנו את העין הם של BASH לבוטיק 77 שעולים עכשיו 776 שקלים, במקום 1,552 שקלים.

BASH לבוטיק 77  (צילום: יח''צ)
BASH לבוטיק 77 (צילום: יח''צ)

4. מגפיים עד הברכיים
מגפיים עד הברכיים זה סטייל שמלווה אותנו כבר שנים טובות והוא לא צפוי להיעלם. לפני שאת רצה לטרנדים, זוג שחור קלאסי הוא לגמרי MUST HAVE וישמש אותך נאמנה לאורך מספר חורפים. הקפידי לבחור זוג איכותי שלא מתקפל כשאת זזה. למשל הזוג בתמונה- של גלי שעולים עכשיו 199.90 שקלים, במקום 349.90 שקלים.

גלי  (צילום: גל ביטון)
גלי (צילום: גל ביטון)

5. מגפיים גבוהים טרנדיים
אחרי שדאגנו למגפונים טרנדיים, גם מגפיים גבוהים טרנדיים ה הבחירה הנכונה בסיילים. מומלץ לבחור טרנד שהוא יחסית רגוע ועל זמני, אם בצבע או בגיזרה, כך שיהיה לך פרקטי, כשתרצי להעניק ללוק שלך טוויסט מיוחד. למשל המגפיים הגבוהים של נעלי סקופ שעולים עכשיו 174.90 שקלים, במקום 349.90 שקלים.

נעלי סקופ (צילום: עמירם בן ישי)
נעלי סקופ (צילום: עמירם בן ישי)