שיתופי פעולה בעולם האופנה נחשבים לאהובים במיוחד על פאשניסטות וחובבי מותגים, חידושים וטרנדים. נראה שרבים מהמותגים אימצו את השיטה בחום ואנחנו מקבלים לא פעם חיבורים רותחים בין שמות גדולים, מותגי על וחברות בינלאומיות. ענקית האופנה השוודית H&M הפכה את הקונספט למסורת והיא מציעה קולקציות בשיתוף בתי אופנה גדולים ומעצבי על נחשבים. ברשימה המכובדת כיכבו. ורסאצ'ה, מיסון מרטין מרג'יאלה, איזבל מארה וג'יאמבטיסטה ואלי.

כעת מכינים אותנו לשיתוף פעולה חדש ומסקרן עם בית האופנה מוגלר שיושק באביב הקרוב. מותג העל הצרפתי יוצר קולקציה ייחודית צבעונית ומרגשת יחד עם הרשת הנגישה. קייסי קאדוולדר, המנהל הקריאטיבי הנוכחי של בית האופנה מוגלר יצר את הקולקציה והיא כפי שניתן להבין רק מהפרומו, תכלול את הטאצ' הייחודי והשפה העיצובית התוססת של המותג על הנחשק.

קאדוולדר מונה לתפקיד המנהל האמנותי של מוגלר בשנת 2018, ובמהלך חמש השנים האחרונות, הפך ותו ללוהט במיוחד תודות לעיצובים הייחודים שהפכו מהר מאוד לחביבים על סלבריטאיות. ברשימה הנוצצת מככבות: דואה ליפה, בלה חדיד וקנדל ג'נר. הקולקציה המשותפת של H&M ובית האופנה מוגלר תושק באביב הקרוב וכבר יוצרת סקרנות שיא.