נראה שלאחרונה פומה הופכת לאיט גירל של אופנת הספורט. לא מדובר בבשורה שומטת לסתות, בהתחשב בכך שמשפיעניות ופאשניסטות מציגות בתמונות פוטוגניות פריטים של המותג שזוכים להתלהבות. אם ממשיכים בקו העלילה הזה, לא תופתעו שהפרזנטורית של פומה היא הזמרת נועה קירל, שמקפידה לחפור לנו על החברה שהיא מייצגת, בקטע טוב.

פומה נחשבת למותג הספורט השלישי בגודלו בעולם והם חזרו לישראל במרץ 2021 בהובלת קבוצת אירני. מאז חזרתו לישראל, תמצאו בארץ שלוש חנויות דגל מרשימות. המותג ידוע בשיתופי הפעולה והחיבורים המוצלחים עם נועה קירל, קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב ונבחרת ישראל בכדורגל. 

קולקציות ייחודיות ושיתופי פעולה (צילום: יח''צ)
קולקציות ייחודיות ושיתופי פעולה (צילום: יח''צ)

כעת החליטו בקבוצת אירני וענקית אופנת הספורט פומה להשיק חנות קונספט ייחודית בקניון רמת אביב. כדי לוודא שכל הגלאם, הקוטור וההיסטריה ימשיכו לדבוק במותג, הכריזו על המשך שיתוף הפעולה עם קירל שמחממת מנועים לקראת האירוויזיון. קירל מככבת בצילומי הקולקציה החדשה ומציגה את הפריטים הרותחים לעונה.

את החנות מקפידים להגדיר בשפה מקצועית PUMA SELECT שתערוך לנו היכרות עם קולקציות האופנה הגבוהות ביותר של המותג הבינלאומי. כחלק מפתיחת חנות הקונספט, קבוצת אירני קיבלו את האישור המיוחד לייבא את הקולקציות האקסקלוסיביות ביותר של המותג הנמכרות ב-80 חנויות בעולם בלבד. מה שאומר שאנחנו הולכים להתאבסס על ליין CREAM שמציג קולקציות מרעננות עם מעצבי על כמו: ג'ון אמברוז ורואיג'י.

החנות שמעוצבת כחלל לבן כוללת יצירת גרפיטי המציגה את העיר ללא הפסקה, מסך טלוויזיה ענק המשמש כקיר הנעליים הראשי ושלל אלמנטים עיצוביים מסקרנים המתכתבים עם הקולקציות השונות. בהקמת החנות הושקעו כמיליון דולר ובפומה מבטיחים לחדש, לרענן ולהפתיע בכל פעם עם שיתופי פעולה וקולקציות ייחודיות.

דוהרת כמו פומה (צילום: יח''צ)
דוהרת כמו פומה (צילום: יח''צ)

בשיטוט בחנות הגדולה והמעוצבת תגלו אוקיינוס של דגמי נעליים בצבעוניות עזה. חולצות, ז'קטים, מעילים – אפילו טרנץ ספורטיבי ומכנסיים. לצד גוונים רגועים של אפור, לבן, שמנת ושחור תמצאו גם סקאלת צבעים צבעונית מרעננת ועשירה. כדי לוודא שאתם מסתדרים על הופעה מושלמת, מוצעים גם אקססוריז להשלמת הלוק.

טווח מחירים: 99-6,500 שקלים (בהתאם לקולקציות)