מותג הדנים דיזל הציג קולקציה חדשה במסגרת שבוע האופנה במילאנו. כחלק מהתפיסה הליברלית של המותג, התצוגה לבשה ניחוח של שחרור כשדוגמניות ודוגמנים צעדו מסביב הר של 200 אלף קופסאות של קונדומים מבית דורקס. הפתעת התצוגה היה אמן האיפור ג'וזף רנדס שהתחפש לכוכבת הלוטוס הלבן ג'ניפר קולידג' ותעתע בצופים.

״סקס-פוזיטיב זה דבר מדהים. אנחנו אוהבים לשחק בדיזל, ואנחנו רציניים לגבי משחק. תעשו כיף, כבדו אחד את השנייה, תהיו בטוחים״, אומר גלן מרטנז, המנהל הקריאייטיבי. 

השימוש בקונדומים נועד כדי לשלוח את המסר  "שסקס בטוח הוא עדיין חשוב, אסור לנו לשכוח״, אומר מרטנז. המיצג הוא טיזר לקראת קולקציית קפסולה בשיתוף עם דורקס שתעלה על המדפים בחודש אפריל הקרוב. הצצה לפריטי הקפסולה מופיעה גם בתצוגה, עם חולצת טי מבד ג׳רזי שעליה ה-D המפורסם של דיזל שמחליף את ה-D של דורקס.

ג'וזף רנדס כככוכבת הלוטוס (צילום: יח''צ)
ג'וזף רנדס כככוכבת הלוטוס (צילום: יח''צ)

זהו שיתוף פעולה ראשון של המותג עם חברת דורקס", וזאת הפעם הראשונה שהם יוצרים שיתוף פעולה מהסוג הזה עם חברת אופנה. כחלק משיתוף הפעולה, 300 אלף קונדומים של דורקס יחולקו בחינם במהלך חודש אפריל בחנויות דיזל מסביב לעולם.

Diesel  (צילום: יח''צ)
Diesel (צילום: יח''צ)

במסגרת תצוגת האופנה נחשפנו גם לפיתוח של devoré דנים - טכניקה שפותחה על ידי דיזל אין-האוס ומאפשרת הצצה לגוף שמתחת לדנים. כמו גם, טיפולים של קריעות ושפשופים המגיעים בדרגות עוצמה שונות, חיתוכי לייזר על סווטשרטים, מכנסי טרנינג ושמלות, הלוגו של דיזל הודפס בטכניקה מיוחדת שיוצרת אפקט צל ואור, ועוד.