עגילי חישוק הם קלאסיקת תכשיטים אמיתית. זוג חישוקים יכול לשדרג את הלוק באופן מיידי, ולאפשר לך להיראות אלגנטית ברגע. אבל איך תמצאי את זוג עגילי החישוק המושלם עבורך, זוג שתאהבי לענוד יום ולילה? המפתח למציאת זוג החישוקים המושלם שלך הוא לחפש זוג שגם מתאים לסגנון שלך וגם מחמיא מאוד. 
עגילי חישוק מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, וכל מידה וסגנון מציעים יתרונות אסתטיים שונים. בכדי לעזור לך למצוא את זוג החישוקים האידיאלי שלך בתוך כל המגוון הרחב, קבלי כמה טיפים:

hadasjewelry.co.iL (צילום: שי קדם)
hadasjewelry.co.iL (צילום: שי קדם)

1. הגודל קובע
הגודל של עגילי החישוק משפיע גם על הסטייל שלך, גם על מסגרת הפנים שיעניק לך וגם על התסרוקת שלך. הבחירה שלך בגודל החישוק משחקת תפקיד עצום באסתטיקה ובענידה שלהם. 
חישוקים קטנים הם עדינים ואלגנטיים, אבל עדיין מושכים את העין. עגילי חישוק קטנים מחמיאים לרוב צורות הפנים. עגילי חישוק בגודל בינוני הם הגודל הפופולרי ביותר עבור עגילי מתכת ויהלומים כאחד. חישוקים בינוניים פופולריים מכיוון שהם מאוד מחמיאים ופרקטיים. הם מחמיאים לכל צורות הפנים, נראים מקסים עם כל התסרוקות ואורכי השיער, ומשתלבים היטב עם כל סטייל. חישוקים גדולים אידיאליים מתחשק לך להיות נועזת ומלאת נוכחות. חישוקים גדולים יותר יכולים להחמיא על כל צורת פנים, אבל הם נוטים להיראות הכי טוב על אלה עם צורות פנים זוויתיות יותר, מוארכות יותר או רחבות יותר. 

2. רוחב העגיל
הרוחב של זוג עגילי חישוק משפיע על כל הלוק שלך. עגילי חישוק דקים יעניקו לך מראה נינוח יותר ומתאימים יותר ללוק קז'ואלי. עגילי חישוק רחבים הם בעלי אסתטיקה זוהרת יותר, כך שהם נוטים להשתלב היטב עם מראה מתוקתק וחגיגי יותר. לדוגמה, זוג חישוקים רחב אך קטן בדרך כלל ישתלב טוב יותר עם לבוש יומיומי, אבל יהיה קצת יותר זוהר או מרשים מאשר זוג חישוקים קטנים ודקים. חישוקים גדולים יכולים להיראות קצת יותר עדינים ומאופקים כשהם דקים יותר.

תכשיטי דנון  (צילום: רני לוריא)
תכשיטי דנון (צילום: רני לוריא)

3. משקל
בחרי זוג עגילי חישוק קלים בכדי שלא יכבידו לך על האוזניים. עגילים קלילים יהיו לך נוחים לשעות רבות, והדבר האחרון שאת רוצה זה עגילים כבדים שמושכים וקורעים לך את האוזן.

גולברי (צילום: ניר יפה)
גולברי (צילום: ניר יפה)

4. הגוון המושלם עבור הסטייל שלך 
בחרי את הגוון לפי הלוק שמתחשק לך ובהתאם לגוון עורך- כך שיאיר ויחמיא לפנייך. זהב צהוב: קלאסי, מסורתי, משתלב היטב עם תת גווני עור חמים. זהב לבן: שיקי, מתוחכם, משתלב היטב עם תת גווני עור קרירים. רוז גולד: רומנטי, טרנדי, משתלב היטב עם תת גווני עור ניטרליים. פלטינה: אלגנטי, יוקרתי, היפואלרגני, משתלב היטב עם תת גווני עור קרירים. 

GUESS  (צילום: יח''צ)
GUESS (צילום: יח''צ)

5. הסטייל הסופי- נקי או עם תוספות 
את אישה של עגילי מתכת חלקה וקלאסית או שאת אוהבת יותר ברק, טוויסטים ודיטיילז? החליטי מה את מחפשת בזוג חישוקים שלך: האם את רוצה משהו מלוטש או משהו מקושט יותר? או אולי משהו באמצע? ישנם חישוקים עם אבנים טובות, זרקונים או יהלומים עדינים, חריטות וטקסטורות מיוחדות או תוספות תליונים. כמובן שזוג חישוקים קלאסיים תמיד ישרתו אותך- ולא משנה מה הטרנד, אבל הרשי לעצמך גם להעז ולבחור עוד זוג עגילים עם אמירה וסטייל מיוחד יותר.