מותג הספורט אסיקס מחמם מנועים לקראת האביב ומשיק את נעלי הריצה מדגם GEL NIMBUS 25 . מדובר בעדכון גרסה לדגם הפופולרי של המותג. תגלה כאן סוליה חיצונית קדמית ואחורית למקסום הנוחות ועקב מחזיר אור. ריפוד ה-FF BLAST PLUS ECO כולל 20% יותר קצף בהשוואה לדגמים הקודמים. הקצף עשוי מ- 20% חומרים ממוחזרים. הטכנולוגיה החדשה PureGEL מאפשרת רכות וקלילות מירבית, בלימת זעזועים משופרת ונחיתות רכות. הצבעוניות בקולקציה מרעננת ועשירה.
תירוץ לרוץ: הנעליים קלות המשקל (292 גרם) עוטפות ו"מחבקות" את כף הרגל והקרסול ונחשבות לגבוהות יותר מהדגם הרגיל, מה שמספק יציבה נוחה יותר. כפות הרגליים נהנו ממרחב מחיה גדול ונעים בעת ההליכה והאימון. מדובר בנעל נושמת שמותאמת במיוחד אם אתה רץ למרחקים. תודות לגמישות הנעל ולסוליה חיצונית שמעוצבת בהשראת כסא נדנדה, התנועה, הקפיצה והתרגול היו נוחים וקלים. 
מחיר: 719 שקלים, להשיג ברשת אוריג'ינל'ס.

נעלי ריצה דגם GEL NIMBUS 25, אסיקס (צילום: יח''צ)
נעלי ריצה דגם GEL NIMBUS 25, אסיקס (צילום: יח''צ)

מותג הספורט סאקוני מחדש ומשיק את נעלי הריצה מדגם triumph 20 לאביב קיץ 2023. בין שלל האטרקציות של החללית מככבת טכנולוגיית +PWRRUN המסייעת בבלימת זעזועים גבוהה והחזר אנרגיה משמעותית שעוזרת לתנועתיות בריצה. כאן מקבלות הנעליים שינוי מהדגמים הקודמים ואם בעבר הדרופ (הפרש הגובה בין החלק האחורי של הנעל לחלק הקדמי שלה) עומד כעת על 10 מ"מ. מטרת הדרופ היא להפחית עומס על גיד אכילס ושריר התאומים.
תירוץ לרוץ: הפעם קיבלנו תזכורות לכל הגודיס שבנעלי סאקוני תודות לסוליות רחבות, גפה סופר גמישה ונעליים קלות משקל שאפשרו לנו להתנועע בחופשיות ובנוחות. האחיזה של הנעליים במהלך הריצה והפעילות היתה מעולה וסיפקה יציבות ונוחות מתבקשות. התלהבנו במיוחד כשגילינו שהדריכה מרגישה כמו ריחוף נעים וקל גם בהליכות מהירות במיוחד. שמחנו לגלות שדגמי הנעלים מגיעים בצבעוניות מגוונת שכוללת גם צבעים בעלי נוכחות.
מחיר: 719 שקלים, להשיג בחנויות הרשת.

נעלי ריצה דגם triumph 20, סאקוני (צילום: יח''צ)
נעלי ריצה דגם triumph 20, סאקוני (צילום: יח''צ)

גם הוקה, מותג הספורט האמריקאי מפנק את חובבי הטיולים והרפתקאות באוויר הפתוח בנעליים חדשות. הפעם הבשורה החדשה היא נעלי שטח דגם CHALLENGER 7 שמיועדות לחובבי האתגרים והספורט. במפרט הטכני תגלה בין היתר שמדובר בנעליים קלות יותר מהקודמות ב- 27 גרם וסוליה הבנויה מ- EVA דחוס ממוחזר, שעבה יותר ב 2 סנטימטר המעניקים שיכוך ובלימה גבוהים יותר. הנעל עשויה מחומרים טבעוניים וממוחזרים.
תירוץ לרוץ: הנעליים זכו להתלהבות רבה. מדובר בנעליים קלות משקל המעניקות תחושת ריחוף על ענן. בנוסף שמחנו לגלות שיש לנו יותר מרחב תמרון תודות לרוחב הסוליה שהפכה רחבה יותר גם ביחס לדגמים רחבים יותר של המותג. כל רעשי הרקע הכל כך מוכרים בהם אבנים, סלעים ומהמורות מהליכות בשטח פשוט לא הורגשו והצעידה הארוכה היתה נוחה ונעימה. שמחנו לגלות שאפשר לממש את הפוטנציאל של הנעליים גם בריצה במכון הכושר.
מחיר: החל מ-749 שקלים, להשיג בחנויות ובאתר היבואן newrun

נעלי כביש-שטח דגם CHALLENGER 7, הוקה (צילום: יח''צ)
נעלי כביש-שטח דגם CHALLENGER 7, הוקה (צילום: יח''צ)