קולקציית הקפסולה של  מותג האופנה GUESS והאמן בנקסי נחתה בימים אלה בחנות GUESS TLV. בקולקציה, שעשתה הרבה רעש עוד לפני שעלתה למדפים, יש פריטי יוניסקס בסגנון סטריט ובהשראת האמנות הצבעונית של בנקסי.

הקולקציה שהייתה אמורה לא להיות יותר משיתוף פעולה חביב, לוותה בהמון דרמות וכעסים לאחר שבנקסי העלה סטורי באינסטגרם בו הוא מאשים את המותג בהפרת זכויות יוצרים ושימוש באמנות שלו ללא אישורו. באותו סטורי, הוא גם קרא ל-12 מיליון העוקבים שלו להגיע לחנויות המותג ולבזוז מהן סחורה. הסטורי שלו עורר סערה ולאחר 6 שעות, המותג סגר את אחת מחנויות הדגל שלו בלונדון.

X GUESS בנקסי   (צילום: יח''צ)
X GUESS בנקסי (צילום: יח''צ)

הדרמה הזאת לא הסתיימה בסטורי ובסגירה זמנית של החנות בלונדון מאחר שבנקסי מיהר להגיש תביעה נגד המותג. התביעה הסתיימה בהחלטה מפתיעה עבור האמן, מאחר ובית המשפט קבע שהוא אינו יכול להיות בעל זכויות יוצרים של היצירות שלו, עד שהוא לא יבקש עליהם בעלות בשמו המקורי (מה שהוא עדיין לא עשה).

X GUESS בנקסי   (צילום: יח''צ)
X GUESS בנקסי (צילום: יח''צ)

פול מרציאנו, מייסד ובעלי המותג העולמי הגיב: "לגרפיטי של בנקסי יש השפעה עצומה על תרבות הרחוב ואין יותר נכון מלהביא את זה לידי ביטוי גם באופנה. קולקציית הקפסולה החדשה היא הדרך של תעשיית האופנה להראות את הכרת התודה שלה. חברת ברנדליס היא בדיוק המקום הנכון לעשות את השילוב בין השניים."

ניתן להשיג: בחנות GUESS  בקניון TLV
טווח מחירים: 279.90-1499.90 ש"ח