TK MAXX
רשת חנויות המאגדת סטוקים של המותגים המובילים בעולם במחירים קטנים; ממוסקינו ועד דונה קארן, עשרות מותגי על במחירים שווים במיוחד. ניתן למצוא מחלקת נשים, גברים, ילדים, בית, תיקים, תכשיטים, אקססוריז, נעליים, איפור וטיפוח. נכון, צריך לחפש בין המוני הפריטים אבל תמצאו שם מבחר לא קטן של אופנת נשים עד מידה 54. 

PRIMARK
רגע, לפני שאת קופצת שמדובר בזבל, תני לי לתקן אותך- יש המון דגמים ומבחר משובח ואיכותי עד מידה 52. מהג'ינסים ועד חולצות, וכמובן אל תפספסי את מחלקת הלנז'רי ובגדי הבית. לפריימארק יש יציאות אופנתיות נהדרות ומבחר אדיר. הכי כיף שמכל דגם יש את כל המידות, ולא מחלקה מיוחדת למידות גדולות.

PRIMARK (צילום: Primark)
PRIMARK (צילום: Primark)

RIVER ISLAND
רשת האופנה עשתה שינוי מהקורונה ומחזיקה בחנות את כל הדגמים עד מידה 16 בריטית, אבל ניתן להזמין מהאתר לחנות את כל הדגמים עד מידה 28 בריטית. נכון, זה מעצבן, אבל יש להם דגמים נהדרים, באיכות לא רעה ואחלה מחירים, אז אם כבר, הזמיני לפני הטיסה כדי שיחכה לך בחנות כשאת נוחתת.

NEXT
לא חושבת שיש צורך להציג את המותג. יש להם חנות באוקספורד סטריט. קולקציות בעיקר בייסיקיות וכמובן מבחר מצומצם יותר מבאתר. מכיוון שניתן להזמין מהם בקלות לארץ, ממליצה לא לבזבז עליהם משקל במזוודה. כן שווה ללכת למדוד ולהבין איזה מידה את בדיוק.

Marks and Spencer (צילום: PR)
Marks and Spencer (צילום: PR)

MATALN
רשת אופנה שמציעה גם אופנת נשים עד מידה 28 בריטית במחירים שווים. המבחר יחסית מצומצם ביחס לפריימארק למשל, אבל אפשר למצוא שם אחלה מציאות.

www.riverisland.com (צילום: riverisland)
www.riverisland.com (צילום: riverisland)

MARKS AND SPENCER
מי שעוד לא מכירה - זה הזמן! לא משנה אם את גבוהה/ נמוכה- המבחר עצום וגם המחירים מגוונים. אופנה איכותית ושווה, והכל עד מידה 52 ובחלק אף יותר. המגוון עצום ויש 2 סניפים באוקספורד סטריט. אל תפספסי שם גם את מחלקת הלנז'רי השווה.