במשך שני העשורים האחרונים ענקית האופנה השוודית, H&M, משתפת פעולה עם מעצבי על במטרה להנגיש ללקוחותיה את ההזדמנות לרכוש פריטים מיוחדים של המותגים הגדולים. לפני כחודש דיווחנו כי קולקציה חדשה ומסקרנת עומדת בפתח: שיתוף הפעולה של H&M עם בית האופנה מוגלר - ועכשיו, יש לנו את התאריך להשקת הקולקציה בישראל.

ג'רי הול וקייסי קאדוולדר בבגדי הקולקציה המשותפת של H&M ובית האופנה מוגלר (צילום: יח''צ H&M)
ג'רי הול וקייסי קאדוולדר בבגדי הקולקציה המשותפת של H&M ובית האופנה מוגלר (צילום: יח''צ H&M)

קולקציית MUGLER X HM תנחת בארץ בעוד שבועות ספורים ותושק רשמית בחנות של H&M בקניון עזריאלי בתל אביב. “הקולקציה היא חגיגה של כל מה שמגדיר את מוגלר כבית אופנה. החל מבגדי הגוף, שהפכו לחתימה שלנו ועד לפריטים המחויטים והג’ינסים המעובדים”, הודיע קייסי קאדוולדר, המנהל האומנותי של מוגלר.

המותג H&M שחרר קליפ לכבוד הקולקציה, טייק ללהיט הריקודים 'Music Sounds better With You', כשהמשתתפת הראשית בקליפ היא, איך לא - המוזה של טייירי מוגלר משנות ה- 90, השחקנית ודוגמנית העל - ג'רי הול.

הקולקציה תציע בגדי גברים ונשים כאחד, בהתאם לסטייל הבין-מגדרי העומד בבסיס האתוס של המותג, ואביזרים תואמים, והפריטים, ללא ספק, יגרמו ללסתות להישמט מרוב יופי. "אני תמיד מקבל הודעות באינסטגרם ששואלות מתי אני אכין משהו לאנשים שלא יכולים להרשות לעצמם את מוגלר", אמר קדוואלדר והוסיף בצחוק: "החצי השני של ההודעות שלי הוא אם הם יכולים לדגמן עבורנו". 

"אנו גאים לחגוג את מורשתו של מנפרד טיירי מוגלר עם הקולקציה הזו. לכולנו היה הכבוד להכיר את מנפרד, וזה מרגיש מאוד מיוחד שהוא היה מעורב בשלבים הראשונים יחד עם קייסי ובית מוגלר. קייסי עשה עבודה כל כך מדהימה במתן כבוד להיסטוריה ולארכיון, תוך כדי שהאוסף הפך להיות עכשווי לחלוטין. תחתיו הפך מוגלר לאחד הבתים החדשניים והמרגשים ביותר בנוף האופנה של היום”, אמרה אן סופי יוהנסן, המנהלת הקריאטיבית של H&M.

אן סופי יוהנסן, המנהלת הקריאטיבית של H&M קייסי קאדוולדר, המנהל האמנותי של מוגלר  (צילום: יח''צ H&M)
אן סופי יוהנסן, המנהלת הקריאטיבית של H&M קייסי קאדוולדר, המנהל האמנותי של מוגלר (צילום: יח''צ H&M)

כל פריטי הקולקציה יהיו זמינים לרכישה ב-11 במאי 2023. ההשקה הרשמית, כאמור, תיערך בחנות H&M בקניון עזריאלי תל אביב. כמו כן, הקולקציה תעלה באתר האונליין של ענקית האופנה השוודית באותו היום.