שיתופי פעולה תמיד סחפו אחריהם את חובבי הפאשן והטרנדים. שידוכי בין חברות ובתי אופנה יכולים להוביל למפגש יצירתי במיוחד במסגרתו נקבל פריטים על זמניים. לא מעט גברים מוצאים עצמם מתאבססים על חולצה, נעליים או כובע ממותג שהם פרי חיבור מוצלח בין מותגים. בבית האופנה הוגו בוס הבינו שסוס מנצח לא מחליפים וחוברים שוב לפורשה, חברת מכוניות היוקרה.

הסיבוב השני שלהם כולל קולקציית קפסולה לוהטת במיוחד בה תמצא פריטי קז'ואל  בסגנון ספורטיבי, גברי וקז'ואלי. הפריטים מציגים מוטיבים גרפיים מעולמות הספורט המוטורי, בתוספת השראה קליפורנית. זה בדיוק הזמן לספר לך שלא תוכל לחמוק מנוכחותם של הסמלים והולוגאים המזוהים כל כך עם שני המותגים.

קולקציית הקפסולה הוגו בוס X פורשה ל- FACTORY54 (צילום: יח''צ)
קולקציית הקפסולה הוגו בוס X פורשה ל- FACTORY54 (צילום: יח''צ)

בקולקציית הקפסולה תגלה טי-שירטס, חולצת פולו ונעלי סניקרס בגוון לבן מעור עם מגוון אלמנטים ממותגים. בקו המינימליסטי של הפריטים מככבים גווני לבן בוהק, שחור וכחול רויאל חם שמבטיחיםן לעטוף אותך בעונה החמה באלגנטיות קייצית.

את הקמפיין מוביל לא אחר מהזמר הקולומביאני מאלומה שנבחר בינואר האחרון כאחד מהפרזנטורים של הוגו בוס. הצילומים שואבים השראה מהחיבור בין בגדי סמארט קז'ואל והוויב הייחודי והמוכר של לוס אנג'לס שטופת השמש.

ניתן להשיג בחנויות BOSS, בחנויות פקטורי 54 ובאתר.
טווח מחירים: 289-1,649 שקלים