בושם לאשה Good Girl Blus, קרולינה הררה
עוד ניחוח מוצלח לסדרת הבשמים האייקונית Good Girl של קרולינה הררה. הפעם הניחוח רומנטי יותר, פרחוני קליל שמתאים מאוד לימים החמים שלפנינו. בתווים שלו תמצאו וניל, ילנג ילנג וברגמוט. הניחוח החדש מגיג אף הוא בבקבוק בעיצוב הנעל שהפך כבר לפריט אספנים.
מחיר: 365-495 שקלים.

GOOD GIRL BLUSH קרולינה הררה (צילום: יח''צ)
GOOD GIRL BLUSH קרולינה הררה (צילום: יח''צ)

בושם לנשים Luminous מבית La Perla
הניחוח של לומינוס הוא חידוש רענן לבושם הדגל המקורי של לה פרלה. הניחוח החדש חד יותר, דומיננטי ואנרגטי יותר ומתאים למי שאהבה את הניחוח המקורי ורוצה יותר ממנו. לומינוס ממתחיל בניחוחות של מוסק ויסמין ומסתיים בניחוחות מתקתקים של עץ ארז.
מחיר: 390-560 שקלים. 

לה פרלה לומינוס (צילום: יח''צ)
לה פרלה לומינוס (צילום: יח''צ)

בושם לאישה "פור הר פוראבר" מבית נרסיסו
בבית האופנה נרסיסו חוגגים 20 שנה לליין פור הר עם ניחוח חדש "פור הר פוראבר". לבושם החדש יש תווים של גרדניה ופלומריה שמתערבבים עם יסמין, ויחד יוצרים ניחוח של פרחים לבנים. אליהם מצטרפת הרכות של תווי הפצ'ולי האהובים. 
מחיר: 499 שקלים.

נרסיסו פור הר פוראבר  (צילום: יח''צ)
נרסיסו פור הר פוראבר (צילום: יח''צ)

בושם לאישה " דיס איז הר אנדרסד", מבית Zadig & Voltaire
ניחוח מתובל, עצי ופרחוני שמשלב תווים עליונים מפריחת תפוז וג'ינג'ר עם תווים של מאסק ועץ אלגום. התוצאה היא ניחוח עוצמתי מאוד שנשאר ולא יורד. הוא מצד אחד דומיננטי ומצד שני שומר על נשיות ורכות.
מחיר: 379 שקלים.

Z&V This is! Undressed  (צילום: יח''צ)
Z&V This is! Undressed (צילום: יח''צ)

בושם לאישה Alien Goddess Intense Eau de Parfum, טרי מוגלר
רק לפני שנה הושק הבושם Alien Goddess מבית מוגלר, וכבר הוא יוצא עם מהדורה חדשה: או דה פרפיום אינטנס. התוצאה היא ניחוח דומה אבל עוצמתי יותר. הניחוח שמגיע בבקבוק מוזהב, הוא פרחונ-ענברי, יש בו אלמנטיים טרופיים שמתבטאים בתווים של קוקוס, ברגמוט קלבריה, יסמין וחליטת וניל פרימיום ממדגסקר.
מחיר: 589 שקלים.

ALIAN GODESS Intense Eau de Parfum  (צילום: יח''צ)
ALIAN GODESS Intense Eau de Parfum (צילום: יח''צ)

בושם לאישה Beautiful Magnolia L'eau, אסתי לאודר
לא תאמינו, אבל זוהי כבר גרסה שלישית של הבושם Beautiful. וכמו בשתי הגרסאות הקודמות, באסתי לאודר יצרו ניחוח עמוק ונשי. הבושם מורכב מתווים עליונים של לבנדר, לוטוס מים ומנטה, המשתלבים עם פרח מגנוליה, מאסק, ענבר ועץ ארז. הבשום מצליח להיות פרחוני אך גם מרענן, דומיננטי אבל גם מחבק ומשתלב באווירה. 
מחיר: 295-400 שקלים.

BEATIFUL MAGNOLIA L'EAU, אסתי לאודר  (צילום: יח''צ)
BEATIFUL MAGNOLIA L'EAU, אסתי לאודר (צילום: יח''צ)

בושם לאישה Born in Roma Intense Donna, ולנטינו
בוולנטינו משיקים מהדורה חדשה לניחוח המוכר והאהוב שלהם. זאת לא עוד מחווה לבושם ישן, אלה ניסיון לדבר בשפה מודרנית יותר. עם זאת גם הפעם הם לא שוכחים את השורשים ובוחרים ללכת על בקבוק קצת שונה בנוף. העיצוב של הבקבוק הוא מעין דמוי שריון של הניטים האייקונים של ולנטינו. הניחוח החדש מועצם ומשלב וניל ויסמין, שיחד יוצרים שובל ריח שממנו אי אפשר להתעלם. אליהם מצטרף תו בסיסי של שרף בנזואין.
מחיר:  499 שקלים.

BORN IN ROMA INTENSE DONNA  (צילום: יח''צ)
BORN IN ROMA INTENSE DONNA (צילום: יח''צ)

בושם לאישה MY WAY PARFUM, ג'ורג'יו ארמני
נראה שבתי האופנה התמקדו השנה בעיקר במוכר, וזה כך גם במקרה של ג'ורג'יו ארמני שבחרו להציג מהדורה חדשה לסדרת MY WAY המצליחה. הניחוח החדש מתאפיין בניגודיות בין תו פרח טוברוזה בהיר לבין איריס פלידה כחול, שיחד יוצרים ניחוח פרחוני כפי. הבקבוק החדש ניתן למילוי חוזר, כחלק מהניסיון של בית האופנה ללכת על צעדים של קיימות. 
מחיר: 409 שקלים.

MY WAY PARFUM, ג'ורג'יו ארמני (צילום: יח''צ)
MY WAY PARFUM, ג'ורג'יו ארמני (צילום: יח''צ)

בושם יוניסקס CRYSTAL SAFFRON, מבית MATIERE PREMIERE
המותג הפריזאי MATIERE PREMIERE מוכר בזכות הניחוחות הטבעיים והנצחיים שלו. מי שעומד מאחורי המותג הוא AURLIEN GUCHARD, בשם מוכר שעבד עם מעצבי העל המובילים, וזהו הבושם העשירי שהוא משיק. ההשראה לניחוח החדש הוא זעפרן טרי, והתוצאה היא ניחוח נקי שנשאר לאורך זמן. הנינוח החדש מכיל אגבה, זעפרן מיוון, מאסק, שמן קטורת מסומליה ואמברוקסן. 
מחיר: 875 שקלים.

MATIERE PREMIERE CRYSTAL SAFFRON, להשיג בחנות הבוטיק BEYONDSKIN (צילום: יח''צ)
MATIERE PREMIERE CRYSTAL SAFFRON, להשיג בחנות הבוטיק BEYONDSKIN (צילום: יח''צ)

בושם לאישה VERSACE DYLAN PURPLE, מבית וורסאצ'ה
הבושם החדש של וורסאצ'ה מביא איתו משב קיצי נעים. הניחוח נע בין האלגנטי לחושני מגיע בבקבוק סגול בשילוב המדוזה של המותג בזהב. תוי הריח משלבים ברגמוט, תפוז טרי, אגס ופרזיה (פרח ממשפחת האירוסים).
מחיר: 269-369 שקלים

ורסאצ'ה (צילום: יח''צ)
ורסאצ'ה (צילום: יח''צ)

בושם לאשה Olympéa Flora, מבית פאקו רבן
אולימפיה פלורה של בית האופנה פאקו מתהדרך בכך שהוא 100% טבעוני. ניחוח  פרחוני המשלב ורדים טריים, סורבה דומדמניות שחורת ואדומות, וניל, פטצ'ולי, קשמירן.
מחיר: 440 שקלים

OLYMPEA FLORA  (צילום: יח''צ)
OLYMPEA FLORA (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Y EAU DE PERFUME INTENSE, איב סן לורן
הפעם משכנע אותך הזמר לני קרביץ, שהוא השגריר של המותג הצרפתי, להתעטף בגרסה הדומיננטית ובעלת הנוכחות של הבושם. גם כאן תקבל משב רוח קריר ומרענן אבל כזה שלא תוכל להתעלם ממנו וגם לא יכביד עליך. בתפריט תגלה פצ'ולי, לבנדר ומרווה שיספקו את זריקת המרץ לבושם. התוצאה: ניחוח עוצמתי אך קלאסי וממריץ שמשאיר שובל רעננות. 
מחיר: 449 שקלים

Y EAU DE PERFUME INTENSE, איב סן לורן (צילום: יח''צ)
Y EAU DE PERFUME INTENSE, איב סן לורן (צילום: יח''צ)

בושם לגבר BAD BOY Extreme, קרולינה הררה
לעיתים נדמה שלבית האופנה קרולינה הררה יש נוסחה קבועה והוא מגיש בכל עונה בושם עם המינונים המדויקים. עיצוב הבקבוק בהשראת ברק,  הפך כבר מזמן את הפסל הסביבתי למיצג מרשים. הניחוח גם הוא מדבר בשפה שמוכרת לחובבי הז'אנר. התוצאה: בושם גברי, שעוטף בחמימות תודות לשילוב ג'ינג'ר, וטיבר, קקאו, פצ'ולי ונגיעת עור שגם מבטיחים שהבושם לא יברח כל כך מהר.
מחיר: 440 שקלים

BAD BOY Extreme, קרולינה הררה (צילום: יח''צ)
BAD BOY Extreme, קרולינה הררה (צילום: יח''צ)

בושם לגבר CALVIN KLEIN DEFY, קלווין קליין
אחרי ההצלחה של גרסת האו דה טואלט מגיע תורו של האו דה פרפיום העוצמתית של הניחוח לתת עבודה. בית האופנה של המעצב האמריקאי מציע בושם דומיננטי שכולל בין השאר: שמן מנדרינה שמספק ארומה הדרית, אקורד של ניחוח עור שאחראי על הטאצ' הגברי, וטיבר ושלל עצים ירוקים שמארגנים לך עומק של יער אפל. בגדול, מדובר בעוד אחד מהבשמים עם ניחוחות שיושבים ולא עוזבים. החלק הטוב הוא שמדובר בניחוח גברי, עצי, אלגנטי ולא מתאמץ מידי.
מחיר: 269 שקלים

CALVIN KLEIN DEFY, קלווין קליין (צילום: יח''צ)
CALVIN KLEIN DEFY, קלווין קליין (צילום: יח''צ)

בושם לגבר BORN IN ROMA INTENSE UOMO, ולנטינו
ולנטינו משיקים גרסה חדשה לבושם המוכר. גם כאן נראה שאין הפתעות מיוחדות ובית האופנה האיטלקי מכוון לגברים שיודעים בדיוק מה הם רוצים. זאת כנראה הסיבה שתקבל שוב את הבקבוק דמוי מעיל העור עם הניטים. בתוכו תחכה ערימה של גודיס עוצמתיים בהם: וטיבר, לבנדר וחליטת וניל. כל הטוב הזה מבטיח ניחוח מעושן, מתובל ומתוק במיוחד. 
מחיר: 450 שקלים

BORN IN ROMA INTENSE UOMO, ולנטינו (צילום: יח''צ)
BORN IN ROMA INTENSE UOMO, ולנטינו (צילום: יח''צ)

בושם לגבר CLASSIC ELECTRIC SKY, יגואר
איזה כיף לגלות שדווקא המותג הכי קשוח בסביבה מארגן לך את הניחוח הכי אביב שיש. יגואר מסדרים אותך גם הפעם עוד בושם שכולל ארומה מרעננת של רוח ים. בגרסה הנוכחית תגלה אשכולית, גרניום, לבנדר וענבר שיבטיחו להשאיר שובל ממריץ, אזוב וטונקה שעושים את העבודה עם טאצ' עמוק. כל אלה יוצרים בושם שכיף להתעטף בו אבל מבאס שהוא מתנדף במהירות שיא.
מחיר:  99 שקלים

JAGOAR CLASSIC ELECTRIC SKY, יגואר (צילום: יח''צ)
JAGOAR CLASSIC ELECTRIC SKY, יגואר (צילום: יח''צ)

בושם לגבר ROCHAS MAN INTENSE EDP, רושאס
נתחיל מהסוף - אם אתה מחפש בושם קליל, תמשיך הלאה. בבושם החדש מבית רושאס תגלה סניף רולדין בבקבוק. תודות לפולי קפה ווניל המתיקות של הבושם מרקיעה שחקים. בית הקפה הזה מקבל איזון מבחוץ עם עצי ארז ולבנדר שמכניסים עומק וארומה עצית. בשל העובדה שמדובר בגרסת או דה פרפיום אינטנסיבית, מוגשות כאן מנות גדושות של כל המרכיבים הללו – מה שמבטיח ניחוח מתוק אקסטרה חזק, עוצמתי ומודגש. 
מחיר: 220 שקלים

ROCHAS MAN INTENSE, רושאס (צילום: יח''צ)
ROCHAS MAN INTENSE, רושאס (צילום: יח''צ)

בושם לגבר Pour lui, מובוסון
מותג התכשיטים הצרפתי מציע שני בשמים לגברים. האחד: PRIVET CLUB שמגיע בבקבוק שחור והשני: Pour lui שמתאבזר בצבע האדום, שאותו דגמנו. בין ההפתעות בקופסא האדומה מככבים ג'ינג'ר, ברגמוט, תפוז, לבנדר, וטיבר וגרניום. מדובר בניחוח פיקנטי  המשלב חריפות עדינה לצד מתיקות מאזנת. הניחוח גברי, אלגנטי ועדין  שמקפיד לא למהר להתחפף מהר מידי.
מחיר: 200 שקלים

Pour lui, מובוסון (צילום: יח''צ)
Pour lui, מובוסון (צילום: יח''צ)