קפיצה קטנה לחופי איטליה

קולקציית אביב/קיץ של בית האופנה האיטלקי "פורלה" נעה על הקו שבין האלגנטי לשובבי עם צבעוניות שאי אפשר להתעלם ממנה. אם חלמתן על התיק המושלם לקחת לחופשה בחופי איטליה, זה בדיוק מקור ההשראה לקולקציה.  

FURLA (צילום: יח''צ)
FURLA (צילום: יח''צ)

גם הקמפיין שמלווה את הקולקציה, בכיכוב הדי ג'יי והמפיקה אנפיסה ליטאגו (Anfisa Letyago), מדגיש את תחושת החופש שמלווה את הקולקציה ועל הדרך תומך בנשים במוזיקה. כמו בחייה המוזיקליים של אנפיסה, בהם היא יוצרת סימפוניה של צלילים, כל תיק מבטא צליל אחד מהרמוניה.

פורלה (צילום: יח''צ)
פורלה (צילום: יח''צ)

בין התיקים הבולטים בקולקציה תמצאו תיקי בד עם הדפסים גרפיים שונים, תיקי כתף קטנים בצבעוניות פסטלית, תיקים פלסטיק שקופים ועוד. הצבעים הבולטים בקולקציה הם ורוד, פיסטוק, שמנת, לבן, צהוב וירוק.

טווח מחירים: 290-1,780 שקלים.
להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה

מייקל קורס (צילום: יח''צ)
מייקל קורס (צילום: יח''צ)

בין לוס אנג'לס לניו יורק

אורח החיים המשוחרר של לוס אנג'לס עומד מאחורי ההשראה לקולקציית הקיץ של בית האופנה מייקל קורס. אך למרות שהמותג חוגג את השמש של קליפורניה, דווקא  בגזרת התיקים העיר ניו יורק מככבת. 

בגזרת הבגדים, יש בקולקציה שלל של פריטים שיאפשרו לך ליצור מראה שלם – הנע בין לוק מתוחכם לקז'ואלי. בין הפריטים הבולטים תמצאו: בלייזרים, מכנסיים רחבים, שמלות שמתאימות לכל מבנה גוף, פריטי דנים וטופים סרוגים. מבחינת צבעוניות, הקולקציה ברובה משלבת צבעים ניטרליים ונעימים עם נגיעות של כתום והדפסים של פסים ושרשראות. לצד קולקציית הבגדים, תמצאו גם אביזרים להשלמת הלוק כמו כובעי קש, חגורות מותן דקות, סנדלים וסניקרס.

מייקל קורס (צילום: יח''צ)
מייקל קורס (צילום: יח''צ)

בגזרת התיקים, הקולקציה כוללת כמה דגמים בולטים כמו הדגם האייקוני ASTOR, שהעונה קיבל שדרוג ועוצב בהשראת הסאבווי Astor Place בניו יורק, שבה נמצא הקו המפריד בין גריניץ' וילג' לאיסט וילג', שתי השכונות האהובות על מייקל קורס. בקולקציה ניתן למצוא גם תיקים עם מונוגרמת האמפייר בשילוב ג'קארד. את הסקיצה של שרשרת האמפייר עשה המעצב על מפית בזמן ארוחת ערב עם חברים. 

מייקל קורס (צילום: יח''צ)
מייקל קורס (צילום: יח''צ)

טווח מחירים: 249-3,990 שקלים. 
להשיג בחנויות הדגל של המותג ובאתר FACTORY54.CO.IL