מותג האופנה הצרפתי לקוסט ורשת הסטרימינג הפופולרית נטפליקס מאחדים כוחות ופוצחים בקולקציה חדשה ומתוקה למדי. אם עד עכשיו לא אהבתם במיוחד את התנין המזוהה עם המותג, עכשיו אי אפשר לא לאהוב אותו, כשהוא מגיע בגרסאות חדשות ומשופרות.

מטרת שיתוף הפעולה הוא לחשוף את הקהל של חברת הביגוד לכמה מעולמות התוכן בנטפליקס - ולהיפך. בקולקציה החדשה, נמכרות חולצות פולו, סוודרים, אימוניות ועוד - כאשר על כולן מוזכרות התכניות האהובות ברשת הסטרימינג, ותנין אחד שעוצב מחדש לפי כל תכנית.

נטפליקס נתנה ללקוסט חופש יצירתי לעבוד עם הסדרות, ושמונה תוכניות נבחרו בשל ערכיהן והקהל המגוון שלהן: "דברים מוזרים", "ברידג'רטון", "בית הנייר", "המכשף", "לופן", "חינוך מיני", "צל ועצם" ו"אליטה". הקולקציה מתאימה לקהל מגוון, ביניהם: אוהבי הרפתקאות, מעריצי רומנטיקה, חובבי מופעי נוער וחובבי ספרות.

NETFLIX  X LACOSTE - STRANGER THINGS (צילום: יח''צ)
NETFLIX X LACOSTE - STRANGER THINGS (צילום: יח''צ)

הלבוש האייקוני (והיוניסקס!) של לקוסט עוצב מחדש על פי עולמות התוכן של שמונת הסדרות. הקולקציה מעניקה למעריצים את ההזדמנות לשלב בין האהבה לסדרות האהובות עליהם ולמותג הבגדים האהוב בסגנונם האישי.

NETFLIX  X LACOSTE - SEX EDUCATION (צילום: יח''צ)
NETFLIX X LACOSTE - SEX EDUCATION (צילום: יח''צ)

NETFLIX  X LACOSTE - BRIDGERTON: סווטשירט - 799 שקלים (צילום: יח''צ)
NETFLIX X LACOSTE - BRIDGERTON: סווטשירט - 799 שקלים (צילום: יח''צ)

עבור "דברים מוזרים", פניו של התנין משתנות לאלו של הדמוגורגון. כאות הבעת כבוד למלכה שרלוט מברידג'רטון, הוא חובש פאה גדולה מדי. יצירות אחרות מעוטרות בהדפס דמוי toile de Jouy (כותנה או פשתן מודפסים עם עיצובים של נופים ודמויות המזוהות עם המאה ה-18), בזמן שהתנינים המחופשים מנווטים בפלטפורמת הסטרימינג.

NETFLIX  X LACOSTE - BRIDGERTON: פולו לבנה - 599 שקלים, מכנסיים - 489 שקלים, מכופתרת - 599 שקלים (צילום: יח''צ)
NETFLIX X LACOSTE - BRIDGERTON: פולו לבנה - 599 שקלים, מכנסיים - 489 שקלים, מכופתרת - 599 שקלים (צילום: יח''צ)

טווח המחירים: נע בין 339 שקלים ל-899 שקלים, וקולקציית הקפסולה תימכר בחנויות לקוסט בקניון רמת אביב ובקניון הזהב, בחנויות פקטורי 54 ובאתר FACTORY54.