רשת האופנה פולגת נשמעת לך מוכרת, אולי כי את רוב הפריטים שפגשת אבא שלך היה לובש על בסיס יומי – לעבודה ולאירועים משפחתיים. במשך שנים זוהה המותג עם עונת החתונות ולא מעט גברים צעדו לחופה באאוטפיט שכולו פולגת. בשנים האחרונות עושים בחברה מאמצים ניכרים כדי למתג את החברה כקז'ואלית, אלגנטית ועדכנית.

במסגרת השינוי החליטו לוותר על דוגמנים מקצועיים. במקומם מובילים את הקמפיין צמד היוצרים והשחקנים המוכשרים חנן סביון וגיא עמיר (עספור, מכתוב, מחילה ופצועים בראש). המסר הוא "אנחנו לא דוגמנים" ואת הבגדים יכול כל גבר ללבוש. הרעיון הזה כנראה עושה את שלו והשניים ממשיכים לככב גם בקמפיין אביב-קיץ הנוכחי.

קולקציית הקיץ של הרשת נותנת הרבה כבוד להרגלי הצריכה המשתנים ומגמות האופנה העולמיות בתחום אופנת הגברים. תגלה כאן הקפדה על רמת איכות גבוהה ועיצוב מוקפד ונקי. הקולקציה עוצבה תוך הבנה מעמיקה של מה שבאמת חשוב לאנשי עסקים, חתנים וחוגגי אירועים. 

בחברה גם זוכרים שמדובר בגבר הישראלי שחי באיזור שבו השמש אוהבת להתמקם ברוב ימי השנה. זאת הסיבה שבגללה תגלה בחנויות הרשת שלל פריטים המספקים מענה ומעניקים נוחות ופונקציונליות לצד לוק קז'ואלי וטאצ' אלגנטי. גם כאן לא תוכל לחמוק מהמגמה האקולוגית שמשתלטת לשמחתנו על העולם.

בתפריט תמצא שלושה מותגים המציעים סגנונות שונים שיאפשרו לך להתלבט בכיף. Daniel Hechter - מותג אופנה פריזאי המציע פריטים מוקפדים בסגנון אורבני, תוך הקפדה על בדים נוחים. הצבעים השולטים בקולקציה הם גוונים של אדום, לבן, כחול רויאל, ירוק תפוח, ובהמשך העונה יגיעו סגול, בז', כתום מנגו ושחור.

פולגת, אביב-קיץ 2023 (צילום: דודי חסון)
פולגת, אביב-קיץ 2023 (צילום: דודי חסון)

מותג שסוגר פינה לגבר הישראלי בפגישות עסקים, כנסים ואירועי ערב הוא Max Moretti. כאן שומרים על קו מהודר ואלגנטי שבו מככבים גווני אדום, ורוד רוזה, כחול נייבי ושמפניה. בקו הקז'ואל של המותג שולטים גווני צהוב, לבן, חול ומניפת הגוונים הימית- כחול, תכלת וטורקיז.

המותג השלישי Perry Ellis הוא מותג אמריקאי נודע שמאפשר לגברים לשלב בין קז'ואל אמריקאי, אורבני ונינוח לצד פורמליות ומראה יוקרתי. פה מככבים גוונים סולידיים, רגועים אבל כאלה שיאפשרו לך ליצור עניין.

הקולקציה של פולגת על שלל מותגיה מציעה חולצות מכופתרות קז'ואליות, רשמיות ואלגנטיות; ג'ינסים; ברמודות; טי שרט בשלל הדפסים; חולצות פולו; מכנסיים בסגנון קז'ואלי וגם מכנסיים מחויטים וחליפות לאירועים. כדי לסדר אותך קומפלט תמצא מגוון סגנונות של נעליים בהם סניקרס, דרבי, נעלי דייגים וגם נעליים אלגנטיות מוקפדות.

טווח מחירים:  169-2,239.90 שקלים.