הדוגמנית הבינלאומית ניבר מדר ייצגה אמש את ישראל באירוע השקת הקולקציה המשותפת של H&M יחד עם בית האופנה MUGLER, אשר התקיים ב-Park Avenue Armory במנהטן שבניו יורק.

ניבר מדר

מדר הגיעה לאירוע ישירות מהשטיח הורוד של פסטיבל קאן לסדרות בעקבות השתתפותה בסדרה ״קורדריו״, לשטיח זוהר נוסף והפעם בעיר ניו יורק, אליה שבה לאחר שנה וחצי.

ניבר מדר (צילום: אינסטגרם)
ניבר מדר (צילום: אינסטגרם)

ניבר נבחרה לייצג את ישראל באירוע אשר חגג את ההשקה הקרובה של הקולקציה המשותפת עם רגעים תרבותיים הקשורים בעולמות הבידור, מוזיקה ואופנה. באירוע שכלל הופעה חיה, מסלול תצוגה ומסיבה, נכחו לא מעט שמות גדולים ומוכרים בהם: פמלה אנדרסון, צ׳ארלי xcx ולורדס ליאון - כולם לבשו פריטים מקולקציית Mugler H&M. על המסלול כיכבו: אירינה שייק ופלומה אלססר.

אירינה שייק (צילום: BFA)
אירינה שייק (צילום: BFA)

פמלה אנדרסון (צילום: ANGELA WEISS / AFP)
פמלה אנדרסון (צילום: ANGELA WEISS / AFP)

Charli XCX (צילום: Arturo Holmes/Getty Images)
Charli XCX (צילום: Arturo Holmes/Getty Images)

ההופעות בוצעו במופע מסלול, לצד מופעי ריקוד וסט של DJ בובי בטהובן, ג'אפר גותי ואסמרה ובהמשך אפטר פארטי. את האירוע הנחתה קייסי קדוואלדר. עם יותר מ-800 אורחים שנכחו, נוצר כהכלאה מיוחדת, המפגישה בין סאונד, סגנון, הופעה חיה, תרבות מועדונים וריקוד, והכל תוך כדי הנהון לתיאטרליות ולראוותנות שהיו חתימה של בית האופנה מאז הקמתו תחת תיירי מוגלר ועד לגלגולו הנוכחי. האירוע עטף את תחושת גיוון וההכלה שהינה מרכזית בבית האופנה מוגלר ואשר עומדת בבסיס האתוס הדמוקרטי של שיתופי הפעולה של מעצבי H&M.

View this post on Instagram

A post shared by H&M (@hm)

"מוגלר תמיד היה בית עם נשמה תרבותית, והאירוע הזה היה חגיגה של הקשר הארוך שלנו עם מוזיקה, ריקוד והופעה חיה. זו הייתה החגיגה האידיאלית של קולקציית Mugler H&M, ודרך מושלמת לקבל אנשים אל העולם שלנו - לילה בלתי נשכח שנבנה סביב חופש, ביטוי אישי ואופנה משוחררת ונועזת". – קייסי קדוולדר, מנהל קריאייטיב ב- Mugler.

אורחים שהגיעו לאירוע ההשקה העולמי של Mugler H&M  (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
אורחים שהגיעו לאירוע ההשקה העולמי של Mugler H&M (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
 

הקולקציה תוצע למכירה ב- 11.5 בעזריאלי ת״א ובאתר האונליין.