אופנה

"מדיטציה על הריצה": המהלך המפתיע של מותג היוגה היוקרתי alo

לאחר שנתיים של פיתוח, alo משיקה את נעלי הריצה הראשונות שלה. האם הנעליים החדשות יצליחו לשלב בין עולם היוגה לעולם הריצה? וכמה זה יעלה לכם?

לוגו אופנה TMF צילום: ללא קרדיט
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות | צילום: יחצ חול
5
גלריה
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות | צילום: יחצ חול

מותג האופנה והלייפסטייל alo, המוכר בעיקר בזכות בגדי היוגה והספורט היוקרתיים שלו, מפתיע את עולם האופנה עם כניסה לקטגוריה חדשה לחלוטין - נעלי ריצה. ה-alo Runner, שהושקה לאחרונה, היא תוצר של כשנתיים פיתוח ומחקר, ומהווה את הצעד הראשון של המותג בעולם הריצה התחרותי.

אלו ראנר נעלי ריצה חדשות
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות | צילום: יחצ חול

אך מה שבאמת מייחד את ה-alo Runner הוא הניסיון לשלב את עולם היוגה עם עולם הריצה. דני האריס, המנכ"ל השותף והמייסד של alo, מדגיש כי מטרת הנעל היא לעודד אנשים לחוות את הריצה כ"מדיטציה בתנועה". זוהי גישה מעניינת, המנסה להביא את הערכים המרכזיים של המותג - נפש, גוף ותנועה מודעת - אל עולם הריצה.

אלו ראנר נעלי ריצה חדשות
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות | צילום: יחצ חול
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות
אלו ראנר נעלי ריצה חדשות | צילום: יחצ חול

ההשקה של alo Runner מייצגת מהלך אסטרטגי מעניין עבור המותג. היא מדגימה את הרצון של alo להרחיב את נוכחותה בעולם הספורט והכושר מעבר לתחום היוגה. עם זאת, רק הזמן יגיד אם הגישה הייחודית שלהם לריצה - המשלבת אלמנטים של יוגה ומודעות - תצליח לכבוש את לב הרצים ולהתחרות במותגי הריצה המבוססים. בינתיים, אם אתם מחפשים חוויית ריצה שונה, אולי כדאי לתת להן צ'אנס.

תגיות:
יוגה
/
ספורט
/
ריצה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף