אופנה

שי זנקו שוברת את תקרת הזכוכית: מובילה קמפיין בינלאומי להלבשה תחתונה

דוגמנית הפלאס סייז הישראלית המצליחה נבחרה להוביל את הקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי שנטל. זנקו: "גאה להיות חלק מהשינוי בתחום ההלבשה התחתונה"

מיטל שרעבי צילום: פרטי
שי זנקו בקמפיין של שנטל
שי זנקו בקמפיין של שנטל | צילום: יח"צ
4
גלריה
שי זנקו בקמפיין של שנטל
שי זנקו בקמפיין של שנטל | צילום: יח''צ

זנקו, בת 22 בלבד, כבר הספיקה לכבוש פסגות בעולם הדוגמנות הבינלאומי. היא נכללה ברשימת 30 הצעירים המבטיחים של מגאזין "פורבס ישראל", והובילה קמפיינים למותגים מובילים כמו מאק, ויקטוריה סיקרט, ואפילו הקו Ivy Park של ביונסה לאדידס. כעת, היא מוסיפה לרשימת ההישגים המרשימה שלה את ההובלה של קמפיין בינלאומי להלבשה תחתונה - תחום שבדרך כלל נשלט על ידי דוגמניות במידות קטנות יותר.

הקמפיין, שיושק בישראל ברשת JACK KUBA, מציג את קולקציית סתיו-חורף 2024-25 של שנטל. ההשקעה בקמפיין מוערכת בכחצי מיליון שקלים, מה שמעיד על החשיבות שמייחס המותג לשוק הישראלי ולזנקו כפרזנטורית.

שי זנקו בקמפיין של שנטל
שי זנקו בקמפיין של שנטל | צילום: יח''צ

"אני שמחה להוביל ולהיות חלק בשינוי שעובר תחום ההלבשה התחתונה בשנים האחרונות, בגיוון של מידות וגזרות," אומרת זנקו. "אני גאה להוביל את הקמפיין של שנטל".

קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA, מוסיפה: "שי זנקו נחשבת כיום לישראלית המצליחה ביותר בעולם ואנו שמחים וגאים לקחת חלק בקמפיין יוקרתי זה. הקמפיין מתמקד בערכים התואמים בקנה אחד עם ערכי JACK KUBA המעצימים את האישה האמיתית, אישה חזקה שאוהבת את עצמה".

שי זנקו בקמפיין של שנטל
שי זנקו בקמפיין של שנטל | צילום: יח''צ

הקולקציה החדשה של תכלול מגוון רחב של מידות, עם חזיות מקאפ C ועד J, ותחתונים עד מידה 3XL. מחירי החזיות יתחילו מ-339 שקל, והתחתונים מ-126 שקל.

תגיות:
אופנה
/
הלבשה תחתונה
/
פלאס סייז
/
שי זנקו
/
ג'ק קובה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף