אופנה

בפעם הראשונה אי פעם: מותג האיפור בוחר בפרידה עוזיאל לקמפיין

כוכבת הרשתות החברתיות נבחרה להוביל קמפיין דיגיטלי רחב עבור המותג מייבלין ניו-יורק. הקמפיין הראשון שלה בתחום הביוטי יעלה כבר בחודש הקרוב. "איפור מאפשר לנו לבחור איזו דמות אנחנו ולהתפרע עם הדמיון

מיטל שרעבי צילום: פרטי
פרידה עוזיאל, קמפיין מייבלין ניו יורק
פרידה עוזיאל, קמפיין מייבלין ניו יורק | צילום: טל עבודי
2
גלריה

מותג האיפור מייבלין ניו יורק בחר בפרידה עוזיאל, שהגיעה למקום השני ב"האח הגדול" וכוכבת הרשתות החברתיות, להוביל את פעילותו בישראל. זהו קמפיין הביוטי הראשון של עוזיאל, שצפוי לעלות בחודש הקרוב בפלטפורמות הדיגיטליות.

"אני שמחה להצטרף למותג האיפור מס' 1 בעולם, מייבלין ניו-יורק, מותג צעיר, מוזיקלי, נשי ותוסס", אומרת עוזיאל. "איפור הוא הקישוט לפנים שלנו, ומאפשר לנו לבחור איזו דמות אנחנו ולהתפרע עם הדמיון".

פרידה עוזיאל למייבלין ניו יורק
פרידה עוזיאל למייבלין ניו יורק | צילום: טל עבודי

זו הפעם הראשונה שמייבלין ניו יורק בוחר במשפיענית מובילה בישראל לפעילות רחבה. הקמפיין, שיצולם בטכנולוגיה חדשנית, ישלב הדגמות של מוצרי האיפור השונים של המותג - ממסקרות ועד שפתונים - לצד טרנדים מובילים בעולם האיפור.

עוזיאל, בת 26 מתל אביב, הפכה לאחת הדמויות המובילות ברשתות החברתיות בישראל מאז זכייתה במקום השני בעונה האחרונה של "האח הגדול". במקביל לפעילותה כאושיית אופנה וככוכבת רשת, היא עובדת בימים אלה על השירים הראשונים שלה כזמרת.

תגיות:
האח הגדול
/
אופנה
/
קמפיין
/
טיפוח
/
איפור
/
פרידה עוזיאל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף