"נייקי ו-Skims חולקות מחויבות עמוקה לחדשנות ודחיפת גבולות", אמרה קרדשיאן בהודעה לעיתונות. "שותפות זו היא שיאו של חזון משותף, המספק מוצר שתוכנן בקפידה להדגיש ולתפקד עבור כל גוף". מדובר בצעד חסר תקדים עבור נייקי, שעד כה נמנעה משיתופי פעולה עם מותגים חיצוניים.
הקולקציה החדשה צפויה להיות זמינה באביב הקרוב בחנויות נבחרות בארה"ב, עם השקה גלובלית מתוכננת ל-2026. היא תכלול בגדי אימון, נעליים ואביזרים, כולם בעיצוב משותף של שני המותגים. נותר לראות האם השילוב בין הכוח השיווקי של קרדשיאן והמומחיות הספורטיבית של נייקי יצליח להחזיר את ענקית הספורט למסלול הצמיחה.