אופנה

מגדירים מחדש את שוק הטיפוח: המותג הישראלי שמאיים על המחירים הגבוהים

בזמן שמחירי מוצרי השיער המקצועיים ממשיכים לזנק, מותג חדש בשם Redefine משיק 40 מוצרים חדשניים במחירים של 19.90-49.90 שקלים בלבד. האם השוק עומד בפני מהפכה?

שובל עזור צילום: פרטי
רידפיין
רידפיין | צילום: לי אגמון
2
גלריה

בשנים האחרונות, שוק מוצרי השיער המקצועיים בישראל הפך לבלתי נגיש עבור צרכנים רבים. עם מחירים שמגיעים למאות שקלים עבור שמפו או מסכה, רבים נאלצו להתפשר על מוצרים פחות איכותיים או לוותר לחלוטין על טיפוח מקצועי. אבל השבוע מגיעה בשורה מרעננת לשוק: מותג ישראלי חדש בשם Redefine נכנס לזירה עם הבטחה להנגיש מוצרי שיער מקצועיים במחירים שווים לכל כיס.

רידפיין
רידפיין | צילום: עידו מלכה

סדרת ארגן ופשתן: סדרה זו פותחה במיוחד למלחמה בשיער מקורזל ויבש. השילוב הייחודי של שמן ארגן ופשתן פועל כמרכך טבעי, מפחית משמעותית את הקרזול ומעניק ברק בריא לשיער. הסדרה כוללת גם ספריי החלקה ללא שטיפה וקרם לחות יומי.

סדרת מתולתלות: בהתבסס על שמן חוחובה וקוקוס, סדרה זו מציעה פתרון מקיף לבעלות שיער מתולתל. הפורמולה הייחודית מסייעת בפיסול התלתלים תוך שמירה על לחות מאוזנת. בין המוצרים ניתן למצוא ג'ל לעיצוב תלתלים, קרם לחות ומסכה מזינה.

הסדרה הטיפולית: המבוססת על תמציות טבעיות של לבנדר ורוזמרין, סדרה זו מיועדת לטיפול בבעיות קרקפת ושיער. היא כוללת שמפו אנטי-קשקשי, טיפול מרוכז לקרקפת רגישה ומסכה משקמת.

תגיות:
שיער
/
טיפוח
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף