אופנה

מדוכן רחוב לאייקון עולמי: סיפור משפחת מוסקוט | ריאיון בלעדי

זאק והארווי מוסקוט חושפים את הסודות מאחורי 110 שנות הצלחה של מותג המשקפיים המשפחתי, שהפך מדוכן רחוב במנהטן לאייקון עולמי שמושך אליו את הדור הצעיר למרות עידן האופנה המהירה והסטטוס המיידי

שובל עזור צילום: פרטי
זאק והארווי מוסקוט
זאק והארווי מוסקוט | צילום: באדיבות המותג
2
גלריה

המסע מדוכן עץ לאימפריית אופטיקה

MOSCOT 110TH ANNIVERSARY
MOSCOT 110TH ANNIVERSARY | צילום: באדיבות המותג

איך מושכים את דור ה-Z?

השאלה המתבקשת היא: איך מותג שמתגאה במסורת ומורשת בת 110 שנים מצליח להיות רלוונטי לדור שנולד לתוך עולם דיגיטלי ומיידי? המשקפיים של MOSCOT אינם זולים ובהחלט לא חד-פעמיים – בניגוד גמור לתרבות האופנה המהירה של ימינו.

מהו העיצוב האהוב על המעצב הראשי?

הסוד להצלחה בעידן הדיגיטלי

כשאני שואלת אותם מהו הערך המוסף שהם מספקים ללקוחות צעירים שמחפשים משהו אותנטי עם סיפור אמיתי מאחוריו, בעידן של סמלי סטטוס מיידיים ואופנה מהירה, הם משיבים בתיאום מושלם:

בעולם שבו רוב המותגים נאבקים להישאר רלוונטיים, MOSCOT לא רק שורדת – היא פורחת. אולי הסוד טמון בדיוק בזה שהם לא מנסים לשנות את מי שהם כדי להתאים לטרנדים חולפים. במקום זאת, הם נשארים נאמנים לזהות המקורית שלהם, ומגלים שיש קהל הולך וגדל שמעריך בדיוק את זה.

קשה שלא להתרשם מהדרך שבה MOSCOT הצליחה לא רק לשרוד במשך 110 שנים, אלא גם לפתח לעצמה דור חדש של מעריצים צעירים. בעולם שמשתנה בקצב מסחרר, אולי דווקא העוגן של אותנטיות והיסטוריה אמיתית הוא מה שכולנו מחפשים.

תגיות:
משקפי שמש
/
מותגי על
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף