מה קורה כששמים את קלואי קרדשיאן, מחוך צמוד ואירוע בינלאומי באותו משוואה? מתברר שכמעט תקרית אופנתית שהייתה יכולה להפוך לוויראלית. הכוכבת בת ה-40, שלא מפסיקה להוכיח שהיא אחת מהקרדשיאניות הכי אופנתיות, כמעט חוותה רגע מביך במהלך אירוע קידום הבושם החדש שלה, XO Khloé, בחנות דגלאס בדיסלדורף, גרמניה.
למרות הסיכון, קלואי נראתה בטוחה בעצמה ואלגנטית. היא השלימה את המראה עם שיער חום עשיר אסוף בקוקו מתנפנף ותלתלים מסגרת-פנים תואמים. התיק שלה היה פריט סטייטמנט בפני עצמו - תיק קטן מעוצב כקופסת אוכל, משובץ באבני חן עם איור של גביע גלידה והכיתובים "Enjoy Ice Cream", "Delicious" ו-"Best in Town".
קלואי, שהתפרסמה בתוכנית "לא להאמין למראה קרדשיאן" וכיום מככבת ב"משפחת קרדשיאן", היא גם יזמית מצליחה עם מותג האופנה Good American ומגוון מוצרים נוספים, ביניהם הבושם החדש והחטיף החדש שלה, Khloud Protein Popcorn.
לאחרונה חשפה הכוכבת שהשילה כ-18 ק"ג ללא עזרת הטיפול המדובר אוזמפיק, והדגישה שהתוצאות הושגו באמצעות אימונים אינטנסיביים ושינוי באורח החיים. "אני מתאמנת בחמש וחצי בבוקר, חמישה ימים בשבוע," היא מספרת, וזה בהחלט משתלם - הגוף החטוב שהציגה באירוע בגרמניה לא השאיר מקום לספק שהיא נמצאת בשיא הכושר שלה.
ההצצה למזווה עוררה תגובות מעורבות בקרב עוקביה, חלקם התלהבו וחלקם תהו כיצד היא שומרת על גזרתה עם כל האוכל המעובד. "וילי וונקה לא מחזיק נר עלייך!" צחק אחד המגיבים, בעוד אחר כתב: "מדפים יפים, רעל מוחלט עליהם".
אבל נראה שקלואי יודעת איך לאזן - גם לאחר האירוע בגרמניה היא נצפתה נהנית מגלידה, מוכיחה שאפשר לשלב בין תזונה מודעת להנאות קטנות.
בשנים האחרונות הפכה קלואי לאחת הדמויות האהובות במשפחת קרדשיאן-ג'נר, אולי בזכות הכנות והפתיחות שלה. "אני רוצה להראות שאפשר לעבור שינויים ולהתמודד עם אתגרים בלי לוותר על הנאות החיים," היא צוטטה בעבר, וזה בדיוק מה שהיא מדגימה בכל הופעה.
לא משנה אם מדובר בבחירות האופנה הנועזות שלה, במוצרים החדשים שהיא משיקה או בהתמודדויות היומיומיות כאם לשניים - טרו בת ה-7 וטייטום בן השנתיים - קלואי תמיד עושה זאת בסטייל, גם אם לפעמים זה כרוך בסיכון של כמעט תקלת לבוש.