בעולם שמקדש את ה"חזרה למבנה הגוף המקורי" במהירות שיא אחרי לידה, מור רדמי מסרבת לשחק לפי הכללים. כוכבת "חתונה ממבט ראשון" שכבשה את לב הצופים, הפכה לאם לפני שישה שבועות בלבד ומפתיעה את כולם כשהיא חוזרת למסלול הצילומים במסגרת קמפיין בגדי הים של מותג האופנה ZOHARA לקיץ 2025.
בתמונות שנחשפו היום, נראית רדמי בסדרת בגדי ים מהקולקציה החדשה, כשהיא מציגה ללא מורא את הגוף האמיתי שלה אחרי לידה והיא נראית אגב מדהים. "למען האמת, אני זו שדחפתי להצטלם עכשיו", היא משתפת בכנות שמאפיינת אותה. "אני חושבת שגוף האישה זו 'מכונה' כל כך מדהימה ולפעמים אנחנו שוכחות את זה, ומקשות על עצמנו בכל הקשור לאיך שאנחנו אמורות להיראות. אז אני רוצה להזכיר – גם לעצמי וגם למי שזקוקה לתזכורת – שאנחנו נהדרות כמו שאנחנו. לפני לידה, אחרי לידה ובלי קשר ללידה."
ההחלטה להצטלם לקמפיין בגדי ים זמן כה קצר אחרי לידה היא בחירה אמיצה ומלאה במסר חשוב של קבלה, עוצמה ואהבה עצמית.
הקשר בין רדמי למותג ZOHARA אינו חדש. "אני לקוחה של ZOHARA עוד הרבה לפני שהייתי מוכרת," היא מגלה. "יש לי בגדי ים שלהם שקניתי לפני שש שנים – הם לא זזו מילימטר. איזה כיף זה לעבוד עם מותג שאת באמת צורכת ומאמינה בו. מבחינתי הוא משדר נשיות על כל גווניה ואיכות בלתי מתפשרת."
רדמי אף חושפת שמותג האופנה היה בין הראשונים לדעת על ההריון שלה. "כשגיליתי על ההריון הן היו בין הראשונות לדעת – החלטנו ביחד לשים הכול בהולד עד שאחזור. לא היה לנו ספק שנחזור. יש כאן קראש הדדי לגמרי," היא מחייכת.
קולקציית בגדי הים של ZOHARA לקיץ 2025 עוצבה מתוך הקשבה עמוקה לנשים, ושואבת השראה מאורח חיים פעיל ומציאות יומיומית שמבקשת שילוב בין נוחות, פונקציונליות וסגנון. בגדי הים מגיעים בגזרות שלמות עם קאט-אאוטים מעניינים, בדי ריב וטקסטורות מחטבות מספרד ואיטליה. הדגמים כוללים קאפים נשלפים, תמיכה פנימית, ותפירה מחמיאה שמעניקה תחושת ביטחון אמיתית – פרט משמעותי במיוחד לגוף שאחרי לידה.
גם העונה, הדגמים מוצגים על מגוון רחב של נשים ומבני גוף, עם מנעד מידות רחב, מתוך אמונה שכל אחת יכולה להרגיש הכי טוב – בדיוק כמו שהיא. קולקציית בגדי הים של ZOHARA לקיץ 2025, הכוללת את הדגמים שבהם נצפתה רדמי, תהיה זמינה בחנויות הרשת וב-zohara.com החל מ-1 ביוני.