בראיונות שנתנה, אלאיה שיתפה כי כבר בגיל 12 ידעה בדיוק את הדרך שהיא רוצה לעבור. היא אפילו הכינה לעצמה רשימה מסודרת של הניתוחים שתעבור במסגרת תהליך ההתאמה המגדרית שלה. "אני מדברת בפתיחות על התהליך שלי, אני אדבר על זה – אבל כשלי יתאים," ציינה בכנות.
אלאיה, שדוברת אנגלית, גרמנית וקצת יפנית, כבר הספיקה לצבור ניסיון מגוון: הופעה על שלטי חוצות באיילון, קריירת דוגמנות מתפתחת, ואפילו תפקיד בסדרה "ילדות סכסכניות". הקמפיין החדש עם אורבניקה מציג אותה במגוון לוקים, מדגיש את היכולת שלה להתאים את עצמה לסגנונות שונים.
אלאיה תביא לבית האח הגדול לא רק את הסיפור האישי שלה, אלא גם את הסטייל המיוחד שלה. אמנם השמלה שלבשה בכניסה לבית (עיצוב של אלון לבנה) עוררה תגובות מעורבות, אך אין ספק שהיא יודעת איך למשוך תשומת לב.
אז האם אלאיה הוף תצליח להפוך את השהות בבית האח הגדול למקפצה לקריירה אמיתית בעולם האופנה והבידור? או שאולי דווקא החשיפה האישית תחשוף צדדים אחרים באישיותה? את זה נגלה בשבועות הקרובים.