אופנה

4 שנים, מיליון שקל ואותה פריזנטורית - מה מיוחד באדל בספלוב

מותג הטיפוח ליראק פריז בחר באדל בספלוב לעונה רביעית ברציפות כפריזנטורית המותג בקמפיין במיליון שקל להשקת סדרות חדשות: טיפול פיגמנטציה עם 20% ויטמין C וסרום שיזוף עצמי

מיטל שרעבי צילום: פרטי
אדל בספלוב בצילומים לליראק פריז
אדל בספלוב בצילומים לליראק פריז | צילום: שי פרנקו
2
גלריה

בעולם של יופי ושיווק דיגיטלי שבו שותפויות בין מותגים לאינפלואנסרים מתחלפות במהירות, הקשר בין אדל בספלוב למותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז הוכיח את עמידותו. החברה בחרה ביוצרת התוכן ואשת העסקים בת ה-32 כפריזנטורית המותג בישראל לשנה רביעית ברציפות.

הקמפיין החדש, שעולה בימים אלה בהשקעה של כמיליון שקל, יתמקד בהשקת סדרות מוצרים חדשות לפנים: סדרת פרוטוקול הכוללת טיפול פיגמנטציה ומוצרי רדיאנס להענקת זוהר מיידי, לצד סרום לשיזוף עצמי לפנים ולצוואר ללא צורך בחשיפה לשמש.

סדרת פרוטוקול החדשה של ליראק פריז כוללת מסיכה וסרום הכולל סדרה של 14 סשטים לטיפול ממוקד בכל סוגי העור עם 20% ויטמין C טהור, המעניקים בוסט של זוהר מיידי ולאורך זמן לעור הפנים. כמו כן, הסדרה כוללת סרום לטיפול בפיגמנטציה וסטיק בעל גוון המונע, מטפל ומסתיר לטיפול מיידי בפיגמנטציה.

בנוסף יושק סרום אנטי-אייג'ינג לשיזוף עצמי לפנים ולצוואר עם רכיבים טבעיים (97%) לשיזוף אחיד. הסרום מבטיח תוצאות של גוון שזוף טבעי תוך 4 שעות, כשהעור נראה מוזן, זוהר ורענן.

אדל בספלוב בצילומים לליראק פריז
אדל בספלוב בצילומים לליראק פריז | צילום: שי פרנקו

"אישה חזקה ונערצת"

ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל, הסבירה את הבחירה החוזרת: "אדל עולה בקנה אחד עם ערכי המותג ליראק פריז והיא משדרת רעננות, איכות, יופי ואסתטיקה. זוהי אישה חזקה ונערצת שמשלבת בין משפחה לקריירה ולא מתפשרת על טיפוח אישי".

למפל הוסיפה: "בזכות הצלחת אדל, המותג ליראק מראה צמיחה מתמדת בישראל וכיום הוא אחד מהמובילים בשוק הישראלי".

בספלוב, הנשואה לאיש העסקים מאץ' עבד ואם לשני ילדים - שיה וליב, נחשבת לכוכבת מובילה בישראל ועוסקת בתחומי הלייף סטייל, ביוטי ואופנה.

תגיות:
קמפיין
/
אדל בספלוב
/
טיפוח
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף