אופנה

בלה חדיד שוב מתפשטת לבושם - למה היא לא יכולה למכור בלי עירום?

הדוגמנית שאמרה שהיא עוזבת את עולם האופנה כדי להיות מאושרת עם סוסים בטקסס, השבוע הופיעה שוב ללא חזייה לקמפיין בושם - מה קרה לחיים הפשוטים?

שובל עזור צילום: פרטי
בלה חדיד
בלה חדיד | צילום: רויטרס

הדוגמנית בת ה-28, שהפכה בשנים האחרונות מדוגמנית על בינלאומית לפעילה פלסטינית נלהבת ולאחר מכן לרוכבת סוסים מקצועית, הוכיחה השבוע שגם אם אתה עוזב את הגלמור - הגלמור לא עוזב אותך. בפרסום האינסטגרם שלה להשקת הבושם החדש, חדיד הופיעה ללא חזייה, לבושה רק בצעיף זהוב שקוף למחצה ומכנסי משבצות נמוכים שחושפים את הבטן החטובה שלה.

אבל כמו תמיד במקרה של חדיד, במקום לדבר על הריח, האיכות או החוויה הריחנית - כולם מתמקדים בתמונות החושפניות. וזה בדיוק מה שקורה כל פעם שסלבריטאית משיקה בושם - העירום והמיניות הופכים לחשובים יותר מהמוצר עצמו. השאלה המטרידה היא אם זה באמת הדרך היחידה למכור בושם בעידן הרשתות החברתיות, או שזה פשוט הדרך הכי קלה וה"זולה" לעשות רעש ולהבטיח כיסוי תקשורתי.

אבל נראה שהחיים הפשוטים של הכפר האמריקאי לא הספיקו לאשה שגדלה על אדרנלין של פרזיטי ופלאש של מצלמות. גם כשהיא מנסה להיות "אמיתית", חדיד מוצאת דרכים להחזיר את עצמה למרכז תשומת הלב - והפעם היא עושה את זה דרך עולם הקוסמטיקה והבושמים.

אבל אם היא כל כך מאושרת ואמיתית, למה היא עדיין צריכה להתפשט כדי למכור בושם? בכל מקרה, מבחינה שיווקית, הקמפיין עשה בדיוק את מה שהוא היה אמור לעשות - כולם מדברים עליו, החדשות מסקרות, והרשתות החברתיות רוחשות. האם הבושם באמת טוב? האם הוא שווה את המחיר? זה כבר לא כל כך חשוב כשיש לך את כל תשומת הלב הזו בחינם.

תגיות:
אופנה
/
בלה חדיד
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף