בעולם שבו מותגי האופנה מחפשים דרכים חדשות להתחבר לקהל, בחרה חברת Naot (טבע נאות) בדרך שונה ומשמעותית במיוחד. במקום עוד קמפיין שיווקי, החליטה יצרנית הנעליים הישראלית להצטרף למאבק החיוני בסרטן השד, ולהפוך את אחד הדגמים האייקוניים שלה לכלי להצלת חיים.
מותג נעלי האופנה והנוחות Naot מתגייס למאבק במסגרת חודש המודעות לסרטן השד, בשיתוף פעולה עם עמותת "אחת מתשע", במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הגילוי המוקדם - מהלך שיכול להציל חיים.
שיתוף הפעולה נולד כחלק ממחויבותה של החברה לתרומה לקהילה, ומתוך רצון להפנות זרקור לנושא חברתי משמעותי. דגם "אביבית" בצבע ורוד - אחד הדגמים האייקוניים והאהובים של המותג, המיוצר בישראל - נבחר להוביל את המהלך בזכות צבעו המסמל את המאבק בסרטן השד ובשל מעמדו כבחירה טבעית ונוחה בקרב קהל מגוון לאורך השנים.
במסגרת שיתוף הפעולה, חלק מההכנסות ממכירת הדגם שעלותו 469 שקל, יועברו לעמותת "אחת מתשע", במטרה לקדם פעולות מוקדמות להעלאת מודעות ולתמוך בנשים המתמודדות עם המחלה. כחלק מהמהלך יתקיימו פעילויות הסברה נוספות, שמטרתן להנגיש ולהגביר את המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד - דרך נוכחות בחנויות ופעילות דיגיטלית.
הנתונים מדברים בעד עצמם: כ-5,400 נשים מאובחנות מידי שנה עם סרטן שד בישראל. עם זאת קיימים למעלה מ-90% החלמה בגילוי מוקדם. הגברת המודעות עשויה להציל חיים.
עמותת "אחת מתשע" פועלת למען נשים שאובחנו בסרטן השד ומעניקה להן מערך תמיכה רחב ומותאם לאורך כל שלבי ההתמודדות עם המחלה - מרגע האבחון ועד לסיום הטיפולים ולאחר מכן.