הדור שמכתיב טרנדים משוק היד השנייה
מה שמעניין בסיפור הזה זה שהטרנד לא התחיל מהמסלול כלפי מטה, אלא מהרחוב כלפי מעלה. בני דור Z, שמעבירים זמן בחנויות יד שנייה בגלל תקציבים צנועים ומודעות סביבתית, מצאו את האוצרות האלה - המעילים הנטושים של גברים מבוגרים - ולבשו אותם בביטחון ובסטייל כזה שכל השאר פתאום רצו את המעיל הזה. כשדור שלם של צעירים מגניבים ואופנתיים מתהלך עם מעילי עור רחבים מהשנות השמונים ונראה בזה נפלא, זה מושך את תשומת הלב של כולם.
את "תסרוקת אלי אוחנה" כדאי להשאיר להם, וגם את ג'ינס הווש הכחלחל - זה יותר מדי נוסטלגי ונראה כמו תחפושת. במקום זה, המעיל הזה יכול לבוא מצוין בשילוב עם חצאית סאטן באורך מידי, מעל ג'ינס כחול כהה או אפילו מכנסי חליפה אלגנטיים. בדיוק כמו שהמקורי של מקשיין היה אמור לעשות - להוסיף נגיעה של זדוניות חברמנית מקסימה לכל לוק. המעיל הזה צריך להיות מעט גדול מידי - או הרבה, אם רוצים להיות מאוד אופנתיים - אבל רוב הגרסאות ברשתות כבר נתפרות רחבות מהרעיון הזה.
המחירים של המהפכה: מ-200 שקל ועד 20,000
המדריך לקנייה חכמה: טיפים למי שרוצה להצטרף
נכון שהתחייה של הסגנון המעט בעייתי הזה לא בדיוק זועקת "שיק וקלאסיקה נצחית". אבל התחזית היא שלמראה הזה יהיה המון חיי מדף אצל נשים, בדיוק בגלל שהוא יצא מהאופנה אצל אותו טייפ של גברים ברים שלבשו אותו בזמנו. אנחנו "שאלנו" את הבלייזרים היאפיים שלהם ומעולם לא החזרנו, בכל מקרה. עכשיו הגיע תורם של המעילים.
המטרה היא להיראות כמו מי שלא משקיעה מאמץ אבל בכל זאת מושלמת - בדיוק המסר שלאבג'וי עצמו היה מעביר כשהתהלך ברחובות באותם מעילי עור כהים שעכשיו הפכו לאופנת השנה. יש משהו במראה הלא מתאמץ והביטחוני הזה שפשוט עובד, ואולי זה בדיוק מה שהשנה הזאת צריכה - קצת פחות מחשבה יתר וקצת יותר ביטחון.