אופנה

בזמן שכולן הגיעו מוכנות, אדל בספלוב באה כמו לסופר

בזמן שכל האורחות הוסיפו אביזרים ונגיעות מיוחדות להשקת הפופ-אפ Take Me Home, אדל בספלוב הגיעה בלוק הכי בסיסי שיש - טייץ שורט וגופית רגילה

לוגו אופנה TMF צילום: ללא קרדיט
אדל בספלוב ואלינור קופלר
אדל בספלוב ואלינור קופלר | צילום: שוקה כהן

אלינור קופלר, שהקימה את המותג ההולך וכובש של לייף-סטייל לתינוקות, הצליחה לארגן אירוע שמשך בדיוק את סוג האנשים שאתם מצפים לראות באירוע כזה - נשים שיודעות איך להתלבש, אמהות שמבינות באיכות, ומשפיעניות שמבינות איך להפוך אירוע של בגדי תינוקות לחגיגה של אופנה למבוגרות. הפופ-אפ, שיפעל שבוע שלם בין ה-15-22 בספטמבר, הפך למקום שבו כל הבאות הבינו שצריך להגיע עם הלוק הכי טוב.

הלוקים המלאים - מי הרשימה ומי פחות?

אלינור קופלר

אדל בספלוב

דורין דותן

ליבר בלילתי

גל גונן

איתי בצלאלי

קטיה לוין

שרונה מרלין

מי הביאה לוקח מנצח?

האמת? כל הנשים הגיעו עם הבנה ברורה של מה הן רוצות להעביר. אלינור הבינה שהיא המארחת ולבשה בהתאם, אדל הלכה על הספורט-שיק שעובד לה, דורין בחרה בקלאסי שלא יוצא מאופנה. אבל אם צריך לבחור מנצחת, קטיה לוין עשתה את העבודה הכי טובה - הצליחה להיראות יוקרתית ותומכת בו זמנית, עם תיק של נועם חזן שמתאים בדיוק לאווירה ועם צעיף שאנל שמראה שהיא מבינה במה שהיא עושה.

הפופ-אפ של Take Me Home יהיה פתוח עד ה-22 בספטמבר בעזריאלי איילון, והקולקציה זמינה גם בסניפי סופר-פארם. אבל אחרי הלוקים שראינו באירוע ההשקה, ברור שהמקום הזה הפך להיות יותר מסתם חנות זמנית לבגדי תינוקות - זה המקום שבו אמהות מגיעות להראות שהן עדיין יודעות איך להתלבש.

תגיות:
אופנה
/
אדל בספלוב
/
אלינור קופלר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף