אופנה

מהמסך לחנות: STRONGFUL פותח את הדלתות לראשונה

אחרי חמש שנות פעילות אונליין והשקעה של מעל מיליון שקלים, מותג האקטיב־וור הישראלי STRONGFUL פותח חנות ראשונה בביג פאשן גלילות. כך הפכה יוזמה דיגיטלית לקהילה אופנתית של נשים פעילות

שובל עזור צילום: פרטי
סטרונגפול חנות חדשה
סטרונגפול חנות חדשה | צילום: יחצ
3
גלריה
סטרונגפול חנות פנים
סטרונגפול חנות פנים | צילום: יחצ

STRONGFUL הוקם לפני כחמש שנים מתוך מטרה פשוטה - ליצור בגדי ספורט ואקטיב־וור שמרגישים טוב ונראים טוב באותה מידה. בשנים האחרונות הוא הפך לשם מוכר בזירת האונליין המקומית, כשהצליח לבנות קהילה נשית רחבה של לקוחות נאמנות, ולהפוך לשחקן משמעותי בשוק אופנת האקטיב בישראל. כעת הוא עובר לשלב הבא - חנות פיזית ראשונה, ששטחה כ־70 מ"ר, ומציגה את כל הקולקציות תחת קורת גג אחת.

סטרונגפול חנות
סטרונגפול חנות | צילום: יחצ

בשנה האחרונה רכשה קבוצת Terminal X ‎51%‎ מהמותג בעסקה ששיקפה שווי של כ־20 מיליון שקלים - מהלך שמיצב את STRONGFUL כאחד ממותגי האקטיב־וור הצומחים בישראל. עכשיו, עם נוכחות פיזית ראשונה, נדמה שהמותג מבקש להעמיק את החיבור עם הצרכניות, ולא רק להסתפק באונליין.

הפתיחה בגלילות מסמלת גם מגמה רחבה יותר בשוק: מותגים דיגיטליים רבים מתחילים לחזור לשטח, לפחות באופן נקודתי, כדי להעניק חוויית קנייה שהיא לא רק “הוספה לעגלה”, אלא רגע של מפגש, מגע והשראה.

בעתיד הקרוב מתכנן STRONGFUL להתרחב לחנויות נוספות, להוסיף קווי מוצרים חדשים ולשלב בין אופנה, קהילה ואורח חיים פעיל. המותג שואף לדבר בשפה של העצמה נשית - לא רק בסיסמה, אלא בהבנה שכל אישה רוצה להרגיש חזקה, נינוחה וסטייליסטית - גם באימון וגם ביום־יום.

תגיות:
אופנה ישראלית
/
מותג אופנה
/
וולנס
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף