קולקציית הגברים החדשה כוללת טי-שירטס וקפוצ'ונים בגוונים ניטרליים כמו שחור, אפור ובז' לצד נגיעות של צהוב, ורוד וירוק עם הגראפיקה הלוגומאנית המזוהה עם המותג. מכנסי הג'וג, הגרביים והכובעים משלימים את מלתחת הסטריט הנחוצה לכל חובב של הז'אנר.
צמד האחים ג'וליאנו קלצה הקימו את GCDS בשנת 2015 במילאנו, איטליה. ג'וליאנו מחזיק בתפקיד המנהל הקריאייטיבי ושמו של המותג הוא למעשה ראשי התיבות של שמו - Giuliano Calza Design Studio. הוא נחשב לאחד מהמעצבים האיטלקיים הצעירים ביותר (וכיום רק בן 33) שהצליח להטביע את חותמו בסצנת האופנה העולמית וחולל מהפכה בקוד הלבוש של אופנת הסטריט.
הצמד יוצרים בגדים המשלבים את תרבות הפופ, יוקרה ומסורת ייצור איטלקית. עם איכות קפדנית ואסתטיקה אישית המוכוונת למדיה החברתית הובילו השניים את GCDS להתפתח ממותג בגדי סטריט בצמיחה למותג יוקרתי חדש תוך שמירה על ערכי היסוד של ג'וליאנו. קריצות שובבות ואמירות חברתיות מופיעות לצד רצון אמיתי ליצור מהפכה בעולמות האופנה והסטריט סטייל.
הסגנון האירוני והמתוחכם גרם למותג לזכות לאהדה רבה בקרב הסלבריטאים ואייקוני אופנה – ביניהם מאלומה, לואיס המילטון, באד באני, מחמוד, קיד לארוי, ריקי ת'ומפסון ועוד.
טווח מחירים: 770-2690 שקלים.