רשת מסעדות ההמבורגרים בורגראנץ', אשר הכניסה לז'רגון הקולינרי את השוקופאי וארוחת הקומבינה, משיקה את מנת הראנץ' החדשה שלה בגרסה הכי ישראלית שיש: "לאפה ראנץ" - מנת הראנץ' החדשה והמיוחדת של הרשת שתוגש בלאפה חמה ועסיסית עם טחינה עמבה צ'יפס סלט.



זוהי השנה השלישית בה בורגראנץ' משיקה מנה מיוחדת ליום העצמאות, אחרי שהתחילה עם המסורת בשנת 2017, אז השיקה את שוקופאי השחר העולה שהפך להצלחה מסחררת, ובשנת 2018 השיקה את הראנץ' בפיתה. השנה בורגראנץ' הולכת צעד נוסף קדימה ומציעה את הראנץ' האהוב והמוכר בלאפה הכל כך מזוהה עם הישראלים.



ה-"לאפה ראנץ'", אשר מוצעת בסניפים החל מה- 5.5 ועד ליום העצמאות, מחברת את הראנץ', מנת הדגל המוכרת של רשת ההמבורגרים הישראלית, עם האייקונים הקולינריים של ישראל- לאפה, טחינה, סלט קצוץ של עגבנייה ומלפפון, ציפס ועמבה (לבחירת הלקוח עם או בלי).



מנת הראנץ' המיוחדת ליום העצמאות של בורגראנץ' תעלה כ-27 שקלים או 44.90 שקלים במסגרת ארוחה הכוללת צ'יפס ושתיה ותוצע במהדורה מוגבלת בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, כמו גם באמצעות שירות המשלוחים בה ייהנו המזמינים מ-10% הנחה על ארוחה בלבד.



השקת מנת הראנץ' במתכונתה החדשה, הינה חלק ממהלך אסטרטגי בה נוקטת הרשת בשנים האחרונות אשר מטרתה לחדש את התפריט ולהפתיע את קהל הצרכנים הנאמן של בורגראנץ' דוגמת השקת סדרת הרטבים בבקבוק, השקת "שוקו פאי השחר העולה" ועוד.