בדומה לישראלים רבים, עירד אוחיון (23) ממושב דור הצטרף למאגר הלאומי של תורמי מח עצם בעזר מציון במהלך יום החיול שלו לצה"ל. מאז השתחרר וכבר החל ללמוד למבחן הפסיכומטרי. בשלב מסוים קיבל אוחיון טלפון מהמאגר, שבו נמסר לו כי נמצאה התאמה מלאה ונדירה בינו לבין צעיר אחר כבן גילו, נועד ג'ורנו מחדרה, שחלה במחלת דם קשה בשם אנמיה אפלסטית ונזקק לתרומת מח עצם כדי לשרוד. אף קרוב משפחה של ג'ורנו לא נמצא מתאים לתרום לו.
בניגוד להליך המקובל בתרומות מח עצם, הובהר לאוחיון כי בשל מורכבות מחלתו של ג'ורנו, שאיבת מח העצם מגופו תחייב ניתוח בהרדמה מלאה. אוחיון לא היסס, ובזכות ההתאמה ג'ורנו (24) הצליח לנצח את המחלה. השבוע השניים נפגשו לראשונה. 
העלילה המרגשת קיבלה טוויסט יוצא דופן, כשימים ספורים בלבד לפני המפגש התברר לאוחיון כי אמו האהובה סיגל, שחולה בטרשת נפוצה ומתמודדת עם נזק קשה בכליותיה, הוכנסה לרשימת המועמדים להשתלת כליה, וזה לאחר שהתברר לה כי היא תיאלץ לעבור השתלה כזו כדי לשרוד. 

כעת מתפלל אוחיון כי אדם אחר יגלה את אותה נדיבות לב שהוא עצמו גילה: "כששאלו אותי אם אני מוכן לתרום, מיד הסכמתי", סיפר אוחיון במפגש המרגש עם ג'ורנו. "למרות שהיה כאן סיכון, הסיכוי להציל חיים חשוב יותר. עכשיו אני רק מקווה שיימצא תורם שיהיה מוכן להציל את אמא שלי". 
מנהלת המאגר ד"ר ברכה זיסר הוסיפה כי "סיפורם של עירד ונועד מרגש כמו בכל מפגש בין מושתל מח עצם לאיש שהציל את חייו". כעת אני מקווה שגם אמו של עירד תזכה לחיים ותקבל תרומת כליה".