אחרי שעל ההליכון שלו עברו מפורסמים רבים, ובהם נינט טייב, רן דנקר, יהודה לוי, נועה תשבי, נטע גרטי, אושרי כהן ואפילו ז'אן קלוד ואן דאם וג'רי סיינפלד, החליט מאמן הכושר ברוך סרוסי שדי לו עם הסלבס וירד לעם. לאחרונה הוא השיק סטודיו חדש - Baruch Sport - בגן העיר בתל אביב, שנועד לאימונים אישיים ולאימונים בקבוצות קטנות. "יש הרבה יתרונות באימון סלבס", הוא אומר. "אומנם אתה זוכה לסיקור תקשורתי, אבל לוח הזמנים של המפורסמים מאוד צפוף ואתה צריך להתגמש. היום אני מעדיף את אנשי העסקים, את השגרה. הכל שקט ומסודר יותר".
 
האימון מוגדר כ"מולטימטיבי" - שילוב של מגוון שיטות באימון אחד. הוא נמשך שעה (200 שקלים), וכולל 20 דקות אירובי, 20 דקות מכשירי כוח ו־20 דקות פילאטיס מכשירים. 
 
ההצהרה של סרוסי, שלפיה "האימון מותאם לקצב החיים המהיר של ימינו", קונה אותי, ואני מחליטה לנסות את השיטה המתיימרת לאפשר מקסימום אימון במינימום זמן. 
 

לפיכך, מיד עם הגעתי למקום, בלי לבזבז זמן, אני עולה על ההליכון. אחרי כמה דקות הליכה סרוסי מעלה את המהירות ומאלץ אותי לעבור לריצה. אני מתנשפת ומנסה להבין למה אי אפשר להסתפק בהליכה מהירה. "כדי שתוכלי לרוץ לאוטובוס", הוא מבהיר ומשתמש שוב בסלוגן ש"אין גבול לגיל ואין גיל לתרגיל". 
אחרי ההליכון, אני עוברת לאימון כוח על מכשירים ומשקולות: אני מתחילה עם תרגיל "פושטי הירך" - שבו אני סוגרת ופותחת את הירכיים כמה פעמים; ואחר כך מתנסה במכשיר ייעודי לפלג הגוף העליון ומרימה משקולות. השלב הבא הוא "אביזרים מאוד נחמדים, אבל אכזריים", כפי שסרוסי מכנה אותם. מדובר בגומיות קטנות, גדולות ובינוניות עם התנגדויות שונות שמתלבשות לי על הרגליים, ובאמצעותן אני עובדת על הירכיים ושרירי הבטן. 
 
על הפסקות בין שלב לשלב אני יכולה רק לפנטז, וגם זה לא יעזור. במהלך האימון יש כמה רגעים שבהם אני מרגישה שאני לא מסוגלת יותר, אבל לא זוכה להנחות. בלי שום חמלה, סרוסי פשוט פוקד עלי לסיים את התרגילים. 
 
בשלב האחרון אנו עוברים לתרגילי גמישות במכשיר ספרינג בורד ובכיסא הפילאטיס. את האימון אני מסיימת מותשת בתרגילי מתיחות והרפיה על המזרן. בשורה התחתונה: מי שמחפש אימון קליל ומאמן רחמן – שימשיך לחפש.