פנים אל מול פנים: בר רפאלי פותחת חנות פיזית למותג הטיפוח שלה

הדוגמנית בר רפולי, המובילה את מותג הטיפוח שבבעלותה תציג באופן אישי את מוצרי המותג בחנות הזמנית שתפעל בין 1-19 באפריל, ותציע קו מוצרים לטיפוח עור הפנים  במחירים הנעים בין 99 ל-320 שקלים

מיטל שרעבי צילום: פרטי
בר רפאלי, פופ אפ בקניון עופר רמת אביב
בר רפאלי, פופ אפ בקניון עופר רמת אביב | צילום: עמית מוזר
2
גלריה

לראשונה מאז הקמתו, הדוגמנית ואשת העסקים בר רפאלי, משיקה לראשונה חנות פופ-אפ למותג הטיפוח שבבעלותה, livelle.

החנות תיפתח ב-1 באפריל 2025 בקניון עופר רמת אביב ותפעל עד ה-19 באפריל. זהו הפופ-אפ הראשון של רפאלי למותג הטיפוח שבבעלותה, והוא יציע את סדרת מוצרי הטיפוח לעור הפנים שממוספרים לפי סדר השימוש.

המוצרים, על פי המותג, נועדו להשתלב בשגרת החיים והטיפוח של כל אישה. בין המוצרים: מסיר איפור, סרום, סבון פנים מקציף, קרם יום, קרם לילה וקרם עיניים. בנוסף, במהלך הפו-אפ תוצג סדרת טיפוח מיוחדת לילדים הכוללת מסיר איפור, סבון מקציף וקרם פנים.

בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: עמית מוזר

רפאלי עצמה תגיע לחנות ביום הפתיחה, ה-1 באפריל, כדי להציג ולהסביר על ליין המוצרים. הקהל יוכל להיפגש עמה באופן אישי ולשמוע ממנה על המותג.

טווחי המחירים של מוצרי הטיפוח בפופ-אפ מתחילים ב-99 שקלים ומגיעים עד 320 שקלים. החברה מדגישה כי כל מוצרי המותג livelle פותחו ויוצרו בישראל ומאושרים על ידי משרד הבריאות. המוצרים נבחנו על ידי טוקסיקולוג ובמבחנים קליניים דרמטולוגיים במעבדה אירופאית.

החנות תמוקם בקומת הכניסה של הקניון ותהיה פתוחה לקהל הרחב מה-1 באפריל ועד ה-19 באפריל 2025.

תגיות:
בר רפאלי
/
טיפוח
/
פופ-אפ
/
קניון רמת אביב
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף