לוריאל ישראל נתנה חסות בלעדית לקונצרט הגאווה של עופר ניסים

קבוצת הביוטי הקימה ארבעה מתחמי פופ-אפ בפארק הירקון תחת הקונספט "LET THE BEAT GLOW ON" במסגרת מחויבותה לערכי שוויון וגיוון

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
פרידה עוזיאל עם אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל ואילן נקש
פרידה עוזיאל עם אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל ואילן נקש | צילום: ניר פקין
2
גלריה

בחגיגה מרכזית של שבוע הגאווה, העניקה לוריאל ישראל חסות בלעדית לקונצרט הגאווה של עופר ניסים שהתקיים במוצאי השבת בפארק הירקון. זוהי הפעם הראשונה שקבוצת הביוטי המובילה נותנת חסות בלעדית לאירוע כה משמעותי, תחת הקונספט "LET THE BEAT GLOW ON".

החסות מבטאת את החיבור המיוחד בין עולמות הביוטי והמוזיקה, ומדגישה את מחויבותה העמוקה של לוריאל ישראל לערכי שוויון, גיוון והכלה. החברה בחרה להצטרף לאירוע מתוך האמונה כי "יופי מאחד בין אנשים וקהילות, ומעצים את רוח האדם וחירותו להיות מי שהוא."

לדברי החברה, האירוע מהווה "פלטפורמה אדירה לחגוג את היחיד בתוך הכלל, ולהביא את בשורת הביוטי לקהל רחב ומגוון, תוך יצירת חוויה בלתי נשכחת".

מנכ''ל לוריאל אלי שגיב ומאיה קיי
מנכ''ל לוריאל אלי שגיב ומאיה קיי | צילום: ניר פקין

ארבעה מתחמי פופ-אפ ייחודיים

במסגרת האירוע, הקימה קבוצת לוריאל ישראל ארבעה מתחמי פופ-אפ ממותגים וייחודיים, בשטח של 25 מ"ר כל אחד, שהובילו את הקונספט הלכה למעשה. המתחמים כללו מתחם לאיב סאן לורן, מתחם מייבלין ניו יורק, קילס ולוריאל פרופסונל.

המתחמים העניקו למבקרים חוויה אינטראקטיבית וסוחפת, חשיפת מוצרים נבחרים והטבות בלעדיות. בכל המתחמים חולקו מתנות ומוצרים בגודל מיוחד, כדי להשלים את חווית הביוטי והפינוק.

לוריאל ישראל הדגישה כי החברה "גאה להיות חלק מחגיגה זו, המעצימה את רוח האדם ואת החופש להיות מי שאת.ה, ומזמינה את כולם לחגוג יופי, מוזיקה וגאווה".

החסות הבלעדית מהווה עדות נוספת למגמה הגוברת של חברות ישראליות גדולות להביע תמיכה פומבית בקהילת הלהט"ב ובערכי הכלה וגיוון, תוך שילוב מסרים אלה באסטרטגיית הפרסום והמיתוג שלהן.

תגיות:
לוריאל
/
עופר ניסים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף