המותג נאוטיקה הום פותח שני סניפי פופ-אפ

אחרי שהשיק לפני מספר חודשים אתר אונליין, כעת אתר מותג מוצרי הבית פותח שני סניפי פופ-אפ ראשונים בירושלים וחיפה

מיטל שרעבי צילום: פרטי
הפופ-אפ של נאוטיקה הום
הפופ-אפ של נאוטיקה הום | צילום: יח"צ

חברתRoyal Linen Capital  המחזיקה בזיכיון לשיווק "נאוטיקה הום" בישראל, הודיעה שתפתח שתי חנויות פופ-אפ בקניון מלחה בירושלים ובגראנד קניון בחיפה. החנויות ישתרעו של שטח של כ-200 מטר ויהיו פתוחות למשך מספר חודשים.

עלות המהלך של פתיחת 2 הפופ-אפים נאמדת ב-200 אלף שקלים, כאשר בשנת 2023 יפתחו פופ-אפים נוספים ברחבי הארץ וחנות פיזית ראשונה מסוגה בעולם.

זה צעד נוסף לבסס את המותג בארץ, כשרק לפני כארבעה חודשים הושק לראשונה ובבלעדיות בארץ אתר נאוטיקה הום בהשקעה של כ-20 מיליון שקל. באתר החדש ניתן לרכוש קולקציה של מצעים, מגבות, פיג'מות ובקרוב גם כלי בית.

מירב בנית אילוז, סמנכ"לית שיווק, נאוטיקה הום ציינה כי: "אנחנו שמחים לפתוח את חנויות הפופ אפ הראשונות שלנו בערים מרכזיות בארץ ולפגוש פיזית את הצרכנים שכבר הביעו אמון המוצרים. יש לנו עוד הרבה מה להציע ברמת האיכות והנראות של המוצרים שלנו ובהמשך השנה אף יתווספו מוצרים נוספים רבים״.

תגיות:
פופ-אפ
/
נאוטיקה הום
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף