"הוא בצרות אם נדמה לו שזה שהוא חושב מתי ללכת לישון או איזה סרט לראות זה המקסימום שהוא יכול להגיע אליו מבחינת חשיבה. אדם שרוצה לארגן את סדר היום שלו למען התפתחות, אמור לדעת לחשוב, ולא רק ברמה הבסיסית. חשוב שהוא יעבור עם עצמו תהליכי חשיבה וילמד לשאול את עצמו שאלות מהותיות כמו ‘מי אני’, ‘מה אני רוצה להיות בעוד עשר שנים’, ‘איך אני רואה את הדמות שלי’, ‘מה הרעיון שאני רוצה להביא לעולם’. אדם צריך לחשוב קודם כל מי הוא רוצה להיות, ועדיף שאדם יהיה בספקטרום רחב, מובן שבהתאם לשרשרת הדורית שממנה הוא מגיע. אין כל ספק שהבחירה פה מאוד משמעותית, ואם אדם מרגיש שהוא לא מגיע משום מקום, כדאי שהוא ילמד מהנגזרת המפותחת שלו”.
“כל אדם מזמן לעצמו סיטואציות בחיים. זה נשמע נורא, אבל כמו בתורת הקוונטים, משהו מושך אותי אל תוך ניסיון או שיעור כדי שאני אבין למה. את מספרת על מקרה שבו הילד שלך נקלע לבעיית מרות עם אדם סמכותי. זה לא משנה בכלל מה הסיפור ומה קרה שם בפועל. מה שמשנה וחשוב שתשימי לב אליו הוא שלילד שלך יש בעיה לזהות מרות נכונה או לא נכונה. זו התשובה המדויקת. אנחנו, גם כילדים וגם כמבוגרים, פוגשים בחיים הרבה מאוד סוגים של אנשים בתחפושות וצריכים לדעת לשאול את השאלות הנכונות".
"כשחינכתי את הילדים שלי על פי התפיסה של ‘בראייה אחרת’, חינכתי אותם לשאול שאלות ותמיד אמרתי להם שגם אם אני אמא שלהם, אני יכולה לטעות ואנחנו יכולים לדבר על זה. לימדתי אותם שכולנו בני אדם, וחשוב שנדע לדבר בגובה העיניים. חשוב שתלמדי לדבר עם הילדים שלך בגובה העיניים בכל גיל. הם יבינו אותך ואת תביני אותם, וברגע שתיצרי דיאלוג שווה עם ילדייך - דברים ישתפרו. הילדים של שנת 2017 רוצים שיבינו אותם. הם אנשים לכל דבר ועניין. היום הם גם יותר מחוברים לעולם ומחוברים באינטרנט להכל. אי אפשר לעבוד על ילדים היום. את צריכה לחנך את ילדייך לראות בני אדם כבני אדם”.