"המטרה שאתם צריכים לשים אל מול עיניכם היא להגיע לכמה שיותר אנשים בשכונה ובעיר שבה אתם מתגוררים. יש לכם קבוצה של הבניין או השכונה? זה הזמן לפרסם שם. יש לכם ילדים בגילי בית ספר או גן? זה הזמן לשתף את ההורים. גם קבוצה בפייסבוק של העיר שבה אתם מתגוררים יכולה לעבוד. קחו פרטים מאנשים שמתעניינים, ולקראת סוף השבוע תשלחו להם תפריט. פלאיירים זה פחות מתאים, וכנ"ל עמוד פייסבוק. הרי מי יראה את זה? אתם יודעים כמה פלאיירים אנשים מקבלים לתיבה? אני במקומך הייתי עובר דלת־דלת בשכונה שבה אתה מתגורר ומציע את השירות של אשתך, ואפילו עומד ליד הסופר השכונתי, משוחח עם העוברים ושבים ומציע להם להשאיר פרטים. הרי אם אתם גרים בפתח תקוה, למשל, אתם לא מכוונים ללקוחות מאשדוד, נכון? המיקוד שלכם צריך להיות אקטיבי ולא פסיבי, לכן חשוב שתרכזו את כל האנרגיה באזור שלכם".