"תבדקי איזו אמא יכולה להיות זמינה לדבר הזה ותוכל לעזור לך. אגב, קחי בחשבון שאת יכולה להזמין אליכם הביתה חברים ולהשגיח מהצד כדי לראות את הדינמיקה. זכרי שלא צריך להתבייש לעשות את הדברים. מתי ילד מקבל מילה טובה? כשהוא מצליח. עידוד בא במקום שבו אין הצלחה. זה החיזוק האמיתי. גם אם הילד לא חווה הצלחה, אני יכולה לחזק אותו ולהגיד דברים על הדרך שהוא עבר או על הכוונה שלו".
"להגיד 'ראיתי איך השתדלת, ואני יודעת שקשה לך. אני בטוחה שלאט־לאט תצליח'. נקודת המוצא שלי היא שילדים רוצים להיות ילדים טובים ורוצים שיאהבו אותם, לכן אנחנו צריכים למצוא דברים טובים להגיד על המאמץ, הכוונה וההשתדלות. אני צריכה לתת לו להרגיש שאני יודעת שיש לו את הכוחות להתמודד, למרות שהכוחות האלה לא באים לידי ביטוי עדיין. מעבר לזה, במצבים כאלה הדרכת הורים תוכל לעזור לכם לסייע לילד עם כל מה שהוא עובר".
"הדבר היחיד שנמצא בשליטתך הוא התגובה שלך להתנהגות שלהם. תבדקי מה קרה בגן, ואם את יודעת בוודאות שלא מכאיבים לה שם, ושהכל בסדר, תוכלי לקחת את הילדה לשיחה אישית. שבו ביחד ותגידי לה ששמת לב שלאחרונה היא לא אוהבת להגיע לצהרון. תני לה להרגיש שאת רואה אותה. תסבירי לה בצורה חד־משמעית שאת עובדת עד שעה מאוחרת, ולכן עד סוף השנה היא תצטרך להמשיך ללכת לצהרון. אם היא תגיד שזה קשה לה מדי, תוכלי להציע לה פתרונות יצירתיים שיעזרו לה להעסיק את עצמה יותר. לצורך העניין, היא יכולה לישון שם, היא יכולה להביא איתה משחק מהבית, ואם הרעש במקום מפריע לה, היא יכולה לבוא עם אוזניות אטומות לרעש".