עונת התיירות של קיץ 2023 בפתח, וישראלים רבים, זוגות ומשפחות, החלו לתכנן את חופשת הקיץ הקרבה. בעונת התיירות אשתקד משרד התיירות שם לנגד עיניו מטרה להבאת 10 מיליון תיירים בשנה עד לשנת 2030, ולאור הפוטנציאל העצום החבוי בפיתוח תשתיות התיירות הימית בישראל, השיקה רויאל קריביאן, ענקית הקרוזים הבינלאומית את הפלגותיה מחיפה על ספינת ה- Rhapsody of the Seas. אורכה של הספינה 297 מטרים וביכולתה לארח 2,000 נופשים וכ-800 אנשי צוות.

רויאל קריביאן (צילום: יחצ)
רויאל קריביאן (צילום: יחצ)

לאור הצלחת העונה הקודמת והפיכתה של חיפה להאב (Hub) רשמי של רויאל קריביאן, להרחיב את עונת הפעילות מישראל, ובחודש מאי תחודש רשמית פעילות האב חיפה. לרגל השקת העונה הציבה רויאל יעד שאפתני ל-50,000 נופשים ישראליים והיא מציעה לישראלים קרוז בסטנדרט הגבוה ביותר במחירים נוחים. לדוגמא, חופשה בת 8 לילות לזוג עם שני ילדים על בסיס אירוח מלא (הכל כלול), תעלה כ-2,400 דולרים לכל המשפחה.

רויאל קריביאן (צילום: יחצ)
רויאל קריביאן (צילום: יחצ)

על סיפונה של האנייה משתרע מגוון רחב של פעילויות, ביניהן תיאטרון המציג מופעי בידור למשפחות, חנויות דיוטי פרי, קזינו (אשר פועל החל מרגע היציאה ממימייה החוקיים של מדינת ישראל), קיר טיפוס, בריכה מקורה וחיצונית, מכוני ספא, וכמו כן פועלות 3 מסעדות בהן תוכלו לאכול ככל רצונכם.