ענקית השייט הבינלאומית, רויאל קריביאן, שקבעה בשנה שעברה את נמל חיפה כנמל בית, הכריזה רשמית על הרחבת הפעילות בישראל וצירוף אניית הפאר Jewel of the Seas לצי אניות הקרוזים שישוטו מחיפה בעונת הקיץ 2024. 

חושבים להתחתן בחו"ל? זה היעד המפתיע שהפך לשם החם ביותר
אייפל זה לחלשים: אלו האטרקציות בלי התורים שחייבים לבקר בהן

סיפון ה-Jewel of the seas הוא באורך של 293 מטרים ובמשקל של 90,090 טונות, ויכולה לארח 2,702 נופשים ו-842 אנשי צוות, סך הכל 3,544 איש. באונייה בעלת 13 הסיפונים ניתן למצוא:

• 7 מסעדות נושא ביניהן המסעדות האהובות של רויאל קריביאן: IZUMMI (מסעדה יפנית), GIOVANNI’S TABLE (מסעדה איטלקית), CHOPS GRILLE (מסעדת גריל אמריקאי) לצד פיצרייה ובתי קפה.
• חדר אוכל ענק המשתרע על פני שני סיפונים.
• 13 בארים ולאונג'ים ייחודיים.
• ספא מפנק מרשת VITALITY המכיל חדר כושר ומגוון טיפולים רחב.
• 3 בריכות שחיה (פתוחות ומקורות), מגלשות מים לילדים ומתחמי ג'קוזי.
• מגוון אטרקציות לילדים ולמשפחה – מתחם מיני גולף, מגרש כדורסל, קיר טיפוס, מועדוני ילדים לגילאי 0-18, מתחם משחקי וידאו, מועדון דיסקו לנוער ועוד.

Jewel of the seas של רויאל קריביאן (צילום: באדיבות ''רויאל קריביאן'')
Jewel of the seas של רויאל קריביאן (צילום: באדיבות ''רויאל קריביאן'')

גם בעונה הבאה, ההפלגות מישראל יבקרו באיי יוון (רודוס, אתונה, מיקונוס וסנטוריני), קפריסין (לימסול) ובערים נוספות באגן הים התיכון. ההפלגות יתקיימו במתכונת של 2-9 לילות לאורך העונה, מרביתן יהיו בנות 7 לילות ומותאמות לחופשות המשפחתיות בקיץ.

השנה תארח רויאל קריביאן מספר שיא של 50,000 נופשים מחיפה, שהינו המספר הגבוה ביותר של נופשים בחברת ספנות יחידה אשר פועלת מישראל מאז ומעולם. ההפלגות מתקיימות על סיפון ה Rhapsody of the Seas מסדרת אוניות הפאר Vision שאורכה 297 מטרים, ומכילה כ-2,000 נופשים ו-765 אנשי צוות. 

גם בעונה הקרובה עמלו ברויאל קריביאן על שיפורים וחידושים לנופשים בישראל ובנוסף לאפשרויות אוכל כשר על הסיפון ביצעה החברה שינויים בתכנית הבידור ותארח בהפלגות תקליטנים ואמני מוזיקה ישראלים.

Jewel of the seas של רויאל קריביאן (צילום: באדיבות ''רויאל קריביאן'')
Jewel of the seas של רויאל קריביאן (צילום: באדיבות ''רויאל קריביאן'')

בן בולדין, סגן נשיא רויאל קריביאן העולמית, סמנכ"ל מחלקת אירופה והמזרח התיכון: "לאור התגובה המדהימה והביקוש הגואה בשתי העונות הקודמות בהן קיבענו את פעילותינו בישראל, אנו שמחים להשיק ספינה חדשה שתגיע לישראל כבר מעונת השיט הבאה. הJewel of the Seas, תהפוך את חווית הקרוז של הישראלים עם רויאל קריביאן לבלתי נשכחת. עונה שלישית ברציפות בישראל ממחישה את המחוייבות המתמשכת שלנו לשוק התיירות הישראלי וזוהי הבשורה הראשונה מרבות נוספות ומרגשות שעוד עתידות להתבשר בהמשך".

אודי שנבל, מנכ"ל סנורמה מבית קשרי תעופה, נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל: "אני שמח על ההחלטה של רויאל קריביאן העולמית להרחיב את הפעילות בישראל. אנו מתמודדים כבר שנה שנייה עם ביקושים משמעותיים מאוד דבר הממחיש את הפופולריות של החברה בקרב הנופשים הישראלים ואני בטוח שהרחבת הפעילות תתן להם מענה. רויאל קריביאן ממשיכה השנה וכך גם בשנים הבאות להציע חופשה איכותית למליוני ישראלים שלא חוו עדיין חופשת שייט אמריקאית".