חברת התעופה קתאי פסיפיק תחלק 400 כרטיסי טיסה הלוך ושוב מישראל להונג קונג, במסגרת קמפיין "עולם המנצחים". קמפיין "הלו הונג קונג" בתמיכת מועצת התיירות של הונג קונג (HKTB), יחולקו 500,000 כרטיסים חינם ברחבי העולם, במטרה להגדיל את התיירות בחזרה לעיר ולהגברת המודעות לתרבות ולמורשת העשירה של ביתה של קתאי פסיפיק.

המגזין האמריקאי בדק ומצא: זו המדינה הכי טובה לקמפינג בארצות הברית
אייפל זה לחלשים: אלו האטרקציות בלי התורים שחייבים לבקר בהן

כדי להצטרף לקמפיין, המשתתפים חייבים להיות חברים בקתאי. ניתן להירשם לחברות בחינם באתר Cathay Pacific רק לפני ההשקה ומעל גיל 18. הקמפיין יפעל מ-10 במאי 2023, 10:00 (שעון ישראל), ועד 16 במאי 2023 (23:59 שעון ישראל). מספר שעות לפני תחילת הקמפיין יישלח מייל עם קישור וקוד מיוחד. החל מהדקה של תחילת הקמפיין יהיה ניתן להיכנס לקישור ולהזמין.

עם זאת, כרטיסים יוקצו על בסיס כל הקודם זוכה, ורק 400 האנשים הראשונים שיזמינו יוכלו להזמין דרך הקישור. כל משתתף יכול להזמין כרטיס אחד בלבד.

המשתתפים המצליחים יקבלו כרטיס במחלקת תיירים הלוך ושוב בטיסות מנתב"ג, לא כולל מיסים והיטלים. המטיילים יכולים ליהנות מחגיגה בסצנת האוכל המפורסמת בעולם, או לבקר באטרקציות מרכזיות כמו בודהה טיאן טאן או טיול בסירה סביב נמל ויקטוריה.