לאור הצלחת הפסטיבל בשנה שעברה, רשת מלונות אפריקה ישראל מנהלת המותגים, VERT, קראון פלזה ואינדיגו תקיים בפעם השנייה את הפסטיבל VERT WELLNESS FESTIVAL בחודש יוני הקרוב (1/6-3/6) במלון VERT לגון נתניה. את פטסיבל הבריאות מפיקים סורנטו בריאות & וולנס.

הפסטיבל כולל הופעות של זמרות ויוצרות מובילות ובניהן מארינה מקסימיליאן בלומין, נלי תגר, עלמה זוהר ועוד, ויכלול יריד אוכל מגוון ועשיר הכולל תפריטים שונים שהורכבו על ידי מומחי בריאות ויועצים קולינארים, סדנאות וולנס לאיזון הגוף והנפש אל מול היםהמרהיב ומלא האנרגיות. בין המנחים בפסטיבל: גורו הבריאות והכושר אירה דולפין, דנה ברגר בסדנת אינטואיציה ונשימה מעגלית, השחקן שי אביבי בסדנאות משחק וזוגיות, מאמנת הכושר והעיתונאית מאיה קרמר, סדנת פילאטיס, ייעוץ לתזונה טבעית, ניקוירעלים ועוד כ- 50 סדנאות בשלושה מתחמים, עם מיטב המנחים והמאמנים. בנוסף, מתחם הספא המפנק של המלון מציע תפריט טיפולים מיוחד לאורחי VERT Wellness Festival. 

אסף בן דב סמנכ" ל שיווק חברת אפ"י המנהלת את מלונות VERT: "לאור הצלחת שנה שעברה והביקוש מקהל הנופשים אנחנו שמחים להמשיך שנה שנייה את  פסטיבל הוולנס במלון וורט לגון נתניה. זיהינו בשנים האחרונות את המגמה ההולכת וגוברת של חופשות עם דגש על אורח חיים בריא, שהוא כבר לא טרנד חולף - אלא דרך חיים שתופסת תאוצה בציבור הישראלי. אנו מציעים לנופשים חגיגה שכולה מוקדשת טוב לגוף ולנפש. החופשה כוללת מגוון סדנאות בריאות, אוכל טבעוני, הרצאות והופעות".