חברת הקרוזים Norwegian Cruise Line חוזרת לאסיה לאחר למעלה משלוש שנים, אז Norwegian Jewel המחודשת תחזור לטוקיו ב-19 באוקטובר 2023.

עונת אסיה הנרחבת של Norwegian Jewel, שתימשך שישה חודשים, תציע 16 מסלולי הפלגות סוחפים ועשירים בנמלים, שיבקרו ב-11 מדינות שיפליגו מתשעה נמלי יציאה שונים, כולל טוקיו ויוקוהאמה ביפן; טאיפיי (קילונג), טייוואן; בנגקוק (לאם צ'באנג), תאילנד; באלי (בנואה), אינדונזיה וקואלה לומפור (פורט קלאנג), מלזיה. עם הפלגות שנמשכות בין 10 ל-14 ימים, העונה כוללת מספר הפלגות ראשונות: ההפלגות הראשונות של NCL ממנילה, פיליפינים וסיאול (אינצ'און), דרום קוריאה, כמו גם שישה נמלי עגינה חדשים:

  • מנילה, בורקאי, פאלאוון וסלומג, פיליפינים
  • אי בינטאן, אינדונזיה
  • Hualien, טאיוואן 

התמקדות ביעד פירושה שהאורחים ייהנו מהפלגות אינטנסיביות במדינה, החושפות את נפלאות יעדים טרנדיים כמו יפן, הפיליפינים ואינדונזיה; מסלולים המאפשרים לסיים את הטיול עם סיורים יבשתיים; לצד פחות ימי ים, שהות ארוכה יותר בנמל ויותר לינות. עם ממוצע של פחות משני ימי ים להפלגה, עד 13.5 שעות ביעדים כמו סינגפור והו צ'י מין סיטי, וייטנאם, כמו גם לינת לילה ממושכת במקומות שמתעוררים לחיים בלילה, כמו פוקט, אוסקה ובאלי (בנואה) – Norwegian Jewel מספקת את הדרך האולטימטיבית לחקור את אסיה התוססת. 

עם קיבולת של 2,376 אורחים, Norwegian Jewel מתגאה ב-13 ברים וב-15 אפשרויות שונות של הסעדה, כולל שלוש מסעדות אסייתיות: Sushi, Teppanyaki ו-Chin Chin, שם צוות מלצרים ידידותי מגיש נודלס טריים ומנות מטוגנות בווק. תוכלו להתאמן במגרש הספורט למשחק כדורסל או להתפנק בבריאות בספא Mandara Spa and Thermal Suite, הכולל בריכת תאלאסו תרפיה, חדר אדים וסאונה.

כמו כן, בידור שכולל את Rock You Tonight, הפקה עתירת אנרגיה המציגה מוזיקה של אייקוני רוק Queen, Journey ו-The Who, כמו גם את 'Velvet', המחזמר האוסטרלי עטור השבחים הכולל קלאסיקות דיסקו כמו 'Turn the Beat Around' ו-'Boogie Wonderland', המשולבות עם אלמנטים של בורלסק, קברט וקרקס אקרובטי.

הספינה המחודשת מתגאה בחדרי אירוח רעננים לחלוטין, כולל חדרים, סוויטות וחדרי רחצה בכל רחבי המלון, המעניק תחושת בית אולטימטיבי הרחק מהבית. ולאילו שאוהבים את הדברים הטובים בחיים יתאהבו ב-The Haven של נורוויג'ן. הממוקם בחלק העליון של האונייה, The Haven כולל את הסוויטות והווילות היוקרתיות ביותר של NCL המאכלסות עד 8 אנשים, עם שרותי קונסיירז' ומשרת אישי 24 שעות ביממה, מרפסת שיזוף פרטית ובריכה בלעדית לאורחי The Haven.  

עיקרי עונת אסיה:

  • שייט בן 11 ימים לאסיה: סינגפור, תאילנד ואינדונזיה מפליג מקואלה לומפור (פורט קלאנג) לבאלי (בנואה) דרך תשעה יעדים שונים, כולל איים טרופיים אידיליים כמו לנגקאווי, מלזיה; לומבוק, אינדונזיה ולינה בפוקט, תאילנד. החל מה-27 בינואר 2024, המחירים מתחילים  מ- 2,634 דולר לאדם לחדר עם מרפסת.
  • השייט בן 11 הימים  של Norwegian Jewel לאסיה: סינגפור, פיליפינים ווייטנאם יציין את ההפלגה הראשונה של המותג ממנילה, פיליפינים לקואלה לומפור, מלזיה. מסע מדהים זה מבקר ב -10 יעדים אקזוטיים כולל חקר מעמיק של הפיליפינים ווייטנאם, יחד עם קריאה למוארה, ברוניי דארוסלאם; האי בינטן, אינדונזיה וסינגפור. החל מה-30 בנובמבר 2023, המחירים מתחילים מ-2,834 דולר לאדם לחדר עם מרפסת.
  • שייט בן 10 ימים לאסיה: אוסקה, ג'ג'ו, נגויה והר פוג'י יציין את ההפלגה הראשונה של המותג מסיאול (אינצ'און), דרום קוריאה.  השייט ליוקוהאמה מציע טיול יפני אינטנסיבי  בעונת פריחת הדובדבן המדהימה, וקורא ל-10 נמלים ואינו כולל ימי ים. השייט כולל שהות לילה ממושכת בקיוטו (אוסקה), וכולל גם שיחות להר פוג'י (שימיזו), נגויה והירושימה. החל מה-21 במרץ 2024, המחירים מתחילים מ-3,924 דולר לאדם לחדר עם מרפסת.

"אחרי יותר משלוש שנים, אסיה חוזרת ובגדול," אמר קווין בובולץ, מנהל אירופה המזרח התיכון ואפריקה, "ידוע לנו שהנוסעים כבר מצפים לחזור לאזור המדהים הזה, וכספינה קטנה יותר, Norwegian Jewel היא בגודל המושלם לחקור את הנמלים הפחות ידועים של אסיה, תוך שהיא מציעה את כל האפשרויות שאנחנו יודעים שהשייטים אוהבים, כולל מופע הדיסקו והבורלסק המצליח, 'Velvet'".