מי מאיתנו לא סבל מצפצופים מעצבנים וכואבים באוזניים במהלך טיסה? אולי חלקנו חשבנו שמדובר בתופעה בלתי פתירה, אך מסתבר כי יש לזה פתרון פשוט וזה למזלנו לא עולה כמעט גרוש.

סקי, פארקים מיוחדים וילדים בחינם: אטרקציות בדובאי לקיץ ששווה לכם להכיר
לא רק בטן גב: חצי האי סיני כפי שלא הכרתם אותו

אחות אמריקאית בשם שרלוט סטנלי, חשפה את השיטה החכמה שבה נוכל למנוע כאב באוזניים במהלך ההמראה והנחיתה. היא הסבירה כי מכיוון שלחץ האוויר בתא הנוסעים משתנה במהירות במהלך עלייה או ירידה בגובה, זה מותח את עור התוף ועלול לגרום לכאבים באוזן.

צפו בהסבר שלה:

@the_ear_nurse #Airplaneearache sucks! #Earache in general sucks… My last version of this hack went viral but it was really nice to put it into practise & show you all in real time. It just makes it make sense. I did get some funny looks filming this though! 🤣 This is an #airhostest #flightattendant trick of the trade. Thanks to the lovely lady from #ryanair that new exactly what i was asking for when i asked for cups & hot paper towels. She even came back to ask me how i felt & if it worked 😊 Turns out we taught the lad she was working with somthing new 👌🏼 He had never witnessed this trick before. Maybe we ahve armed him with some earache fighting tools to help future sufferers 🙌🏼 It also works for #earache in general. #earacheremedy #earachehack #flying #flightpain #ryanair #traveltiktok #travelhack #parenthack ♬ original sound - The Ear Nurse

היא שיתפה את הפתרון שלה ברשת החברתית טיקטוק והראתה כיצד כוסות פלסטיק עם נייר רטוב על האוזניים עשוי להיות פתרון טוב יותר מאשר פיהוק, בליעת רוק או לעיסת מסטיק.

למעשה, עלינו להניח את הכוסות על האוזניים טרם השינוי בלחץ כדי שהאוויר סביב האוזניים יהיה בעל לחץ זהה לזה שהיה בגובה טרם ההמראה/הנחיתה.