חובבי פסטיבלי האוכל ישמחו לשמוע שפסטיבל "עמים וטעמים", שכבר הפך למסורת, חוזר לאשדוד ויתקיים בין התאריכים 31.5-1.6. בעקבות ההצלחה של שנים קודמות, הפסטיבל יתקיים בפארק גן אלישבע עם למעלה מ-50 דוכני אוכל שייציעו מנות ב-15 שקלים. 

אשדוד היא עיר מגוונת ובא חיים יחדיו 99 עדות, לכל אחד מטבח ייחודי. השנה, אל המגוון העצום, יצטרפו גם מסעדת הדגים פסקדו שהוכתרה ב-2022 כאחת מ-50 המסעדות הטובות במזרח התיכון, מסעדת החוף פישנזון, הקונדיטוריה I LOVE EAT של שף קונדיטור צרפתי, מסעדת החוף של השף המיתולוגי אידי ובנו גל והמסעדות פאזל, לולה, טורו סושי וקירה.

פסטיבל עמים וטעמים (צילום: פוניה)
פסטיבל עמים וטעמים (צילום: פוניה)

הפסטיבל יציע מגוון עצום של מנות ממטבחים שונים וממטבחי שף, מנות של בשר ודגים, חלביות ומתוקים. בין הדוכנים תמצאו מנות כמו פולנטה עם פטריות ופרמז'ן ופולנטה בטטה על מצע של יוגורט, קציצות דגים מרוקאיות, קבבוני דג, ארנצ'יני, דים סאם, סיגר דג, סמסה, באחש, קרואסון עגל מפורק, ריזוטו, פיש אנד צ'יפס, קבב בוכרי, כנאפה ועוד ועוד.

לצד האוכל, גם האווירה בפסטיבל תהיה בסגנון בינלאומי, כאשר להקות מוזיקה ומחול אתניות יופיעו לאורך הערב על הבמות וירקדו וינגנו מוזיקה ממדינות שונות בעולם.

פסטיבל עמים וטעמים  (צילום: פוניה)
פסטיבל עמים וטעמים (צילום: פוניה)

בין עשרות המסעדות המשתתפות: פסקדו, קירה, עלמא, ברבריני, ראיחונה, מטילדה, ג'קוב דגים, טורו סושי, טירמיסו, נמסטה, פורטו, מורדושה, I LOVE EAT, בוטרא, זה, מפגש חברים, מואיז, פיצה בלה, קאיפויה, הולנד צ'יפס סנסט, יגאל דגים, פישנזון, מסעדת החוף, פאזל, יגאל דגים , ז'נו בעיר, ג'יג'י, הירושלמי, פלאפל צנעני  ועוד

פסטיבל "עמים וטעמים", 31.5-1.6 בשעות 18:30-23:00
פארק "גן אלישבע" אשדוד (מאחורי מלון "West").|
הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום.
מחיר כל מנה: 15 שקלים.